محصولات پرفروش اینستاگرام{با فروش این محصولات ضرر نکن}

محصولات پرفروش اینستاگرام{با فروش این محصولات ضرر نکن}

بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام

امروزه یکی از  ترین روش های کسب درآمد فعالیت در اینستاگرام است به همین دلیل بسیاری از کاربران این اپلیکیشن، کسب و کار شخصی خود را در قالب یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اند و در تلاش هستند تا بتوانند رشد و پیشرفت کنند؛ چرا که اینستاگرام شامل میلیون ها کاربر است و به همین دلیل می‌توان آن را بستر مناسبی برای کسب درآمد در نظرگرفت، از مزایای فعالیت شغلی در اینستاگرام اینکه نیاز به سرمایۀ کلان ندارد و تنها با سرمایۀ اولیه اندک و یادگیری روش استفاده از اینستاگرام می‌توان برای خود شغل شخصی ایجاد کرد. اگر به‌دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام هستید اما نمی‌دانید چه محصولاتی را برای فروش انتخاب کنید، در ادامه در وبسایت محمد بصیری استاد آموزش کسب و کار محصولاتی که به نسبت پر فروش هستند را بیان خواهیم کرد.

محصول پر فروش اینستاگراممحصول پر فروش اینستاگرام

چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشیم؟

نمی‌توان ادعا کرد تنها بخشی از کسب و کارها در اینستاگرام موفق می‌شوند، زیرا در هر زمینۀ شغلی پیج های مختلفی وجود دارند که رشد کرده اند و به درآمد رسیدند اما برخی از حرفه ها و محصولات در اینستاگرام از نظر موفقیت در فروش پررنگ تر هستند. در واقع فعالیت اصولی و طبق الگوریتم در این مشاغل می‌تواند نتایج بی‌نظیری را برای هرشخصی رقم بزند، این محصولات پرفروش عبارت اند از:

پوشاک

یکی از دسته محصول های پر فروش اینستاگرام که سال های بسیار در رتبۀ بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام شناخته شد، پوشاک است.

امروزه همۀ افراد به‌دنبال آسان ترین راه برای انجام کارهای خود هستند و خرید نیز یکی از کارهایی است که اگر به آسانی انجام شود، طرفداران زیادی خواهد داشت. خرید پوشاک از طریق اینستاگرام و فروشگاه های اینترنتی علاوه بر روش آسانی که دارد در مدت زمان کمتری نیز انجام می‌شود، به همین علت افراد زیادی خواهان خرید اینترنتی اند ، بخشی زیادی از کاربران اینستاگرام خانم ها هستند که به حفظ ظاهر و پوشاک خود و حتی نزدیکان بسیار اهمیت می‌دهند، به همین جهت فعالیت در کسب وکار اینترنتی مرتبط با پوشاک در رتبه های برتر قرار دارد. اگر قصد فعالیت در پوشاک از طریق اینستاگرام دارید، خوب است که روی یک مورد خاص تمرکز کنید، برای مثال اگر در حوزۀ لباس مجلسی فعالیت دارید؛ در کنار آن مانتو و شومیز نفروشید؛ برخی از نکاتی که باید در فروش پوشاک در اینستاگرام رعایت شود عبارت است از:

-محتوای هدفمند و هوشمندانه

-عکس و فیلم با کیفیت از محصول

-معرفی نوع ، رنگ و جنس محصول

-نشان دادن زوایای مختلف پوشاک

-معرفی دقیق محصول از طریق کپشن نویسی

-قرار دادن قیمت در کپشن

و…

زیورآلات، ساعت، عینک و اکسسوری

از نقاط مثبت فعالیت شغلی در حوزۀ زیورآلات و جواهرات اینکه با هر میزان سرمایه می‌توان آن را انجام داد. اکثر مخاطبان هدف این شغل خانم های جوان و نوجوان هستند اما گروه دیگر از افراد را نیز می‌توان مخاطب این شغل در نظر گرفت. به عبارت دیگر آقایان هم برای تکمیل استایل خود از این محصولات استفاده می‌کنند، در واقع به دلیل مخاطبان هدف گسترده ای که دارد، فروش اکسسوری و زیورآلات یکی از پرفروش ترین کسب و کارهای آنلاین شناخته شده است.

طراحی دکوراسیون و فروش محصولات برای طراحی و دیزاین

با توجه به اینکه امروزه همه به‌دنبال بهتر کردن محیط زندگی خود هستند، سعی دارند چ از مد و قوانین آن پیروی کنند، به همین علت برخی پیج های اینستاگرامی با محتوای طراحی دکوراسیون و فروش محصولات برای طراحی و دیزاین خانه، به کسب وکار موفق و پردرآمد تبدیل شده اند چرا که گروه زیادی از افراد به‌دنبال وسایل لوکس و شیک برای زیباتر شدن محیط اطراف خود هستند و به دلیل اینکه آنلاین شاپ ها  قیمت به نسبت کمتری دارند ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین خرید کنند. شخصی که پیجی با محتوای فروش لوازم خانگی دارد می‌‍تواند محتوایی آموزشی در رابطه با قوانین طراحی دکوراسیون در پیج قرار دهد تا مخاطبان هدف بیشتری جذب کند.

محصولات زیبایی و سلامت

یکی از موضوعات محبوب که در اینستاگرام طرفداران مخصوص خود را دارد سلامت و زیبایی است که این حرفۀ شغلی را به یکی از کسب کارهای اینترنتی موفق تبدیل کرده است. مخاطب هدف پیج های زیبایی و سلامت، خانم ها و آقایان در گروه سنی مختلف هستند بنابراین طیف گسترده ای از کاربران اینستاگرام می‌توانند از شما خرید کنند، پیج هایی که در رابطه با زیبایی و سلامت مطالب آموزشی ارائه می‌دهند نیز می‌توانند به پیج های بزرگ و موفق تبدیل شوند و در کنار آموزش از طریق تبلیغات به درآمد برسند.

محصولات پر فروش

کیف و کفش 

بخش بزرگی از افراد به زیبایی ظاهری خود بسیار اهمیت می‌دهند؛ کیف و کفش از مواردی هستند که به کامل شدن استایل هر فرد کمک می‌کند به همین جهت فروش کیف و کفش در جهان جزو پرفروش ترین ها محسوب می‌شود، بنابراین علاوه بر فروشگاه های حضوری، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش در اینستاگرام نیز می‌توانید کسب و کار موفقی داشته باشید، گروهی از افراد معتقد اند در ابتدای مسیر تمرکز خود را روی کیف یا کفش بگذارید و هر زمان که رشد کردید و موفقیت هایی در این راستا به‌دست آوردید، شغل خود را گسترش دهید. بنابراین در رابطه با کیف و کفش می‌توان یکی از این دو محصول را انتخاب کرد، برای مثال به‌طور تخصصی کیف زنانه بفروشید، در واقع زمانی که روی یک محصول توجه خود را متمرکز کنید می‌توانید محتوای بهتری برای ترغیب مشتریان ارائه دهید تا از شما خرید کنند و اتفاق بهتری خواهد افتاد.

محصولات پرفروش اینستاگرام

تلفن همراه و لوازم جانبی مربوط به آن

امروزه تلفن همراه در دسترس همۀ افراد است به همین علت فروشگاه اینترنتی تلفن همراه و لوازم جانبی آن می‌تواند مورد استفادۀ هر فردی قرار گیرد، با توجه به طیف گستردۀ مخاطب هدف، این پیج ها برای خانم ها و آقایان در سنین مختلف مناسب هستند. با وجود فروشگاه های حضوری فروش موبایل و لوازم آن، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خرید خود را آنلاین انجام دهند چرا که علاوه بر زمان کمی که مصرف می‌شود، روند سفارش محصول آسان است. برخی از نکاتی که باید در فروش موبایل و لوازم جانبی آن در اینستاگرام رعایت شود عبارت است از:

-ایدۀ جدید برای تولید محتوا از محصولات

-استفاده از چالش های ترند ی

-معرفی کامل محصول

-معرفی نوع، رنگ، اندازۀ موبایل

-کیفیت دوربین و حافظه

-نقطۀ قوت و ضعف کالا

سخن پایانی

یکی از مزیت های اینستاگرام برای فروش این است که به صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد و شما به عنوان فروشنده می‌توانید از حضور فعالان اینستاگرام، برای رشد کسب و کار خود، استفادۀ بهینه کنید؛ در این بلاگ سعی کردیم شما را برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و آشنایی با محصولات محبوب و پرفروش اینستاگرام 
آماده کنیم نکته‌ای که باید به آن اشاره شود اینکه هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند نیاز به اعتماد سازی دارد به عبارتی باید به گونه ای عمل کرد که اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید، چرا که اولین چیزی که باعث خرید مشتری می‌شود اعتمادی است که به شما و فروشگاه‌ دارد. چنانچه اعتماد بین مخاطب و شما شکل نگیرد، معرفی محصولات به فروش منتهی نخواهد شد، راه اندازی سایت و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی یکی از راه های جلب اعتماد است که می‌تواند به افزایش فروش محصولات کمک کند