چگونه پولدارشویم(راهنمای جامع +10 راهکار اساسی پولدار ها)

چگونه پولدارشویم(راهنمای جامع +10 راهکار اساسی پولدار ها)

راه پولدارشدن چیست؟ شاید شما هم تصور می‌کنید پولدارشدن شانسی است یا تنها افرادی که آگاهی و تجربۀ بالایی دارند می‌توانند به ثروت دست یابند، اما ما براین باور هستیم که همۀ افراد در هر شرایطی که قرار دارند می‌توانند مسیر پولدار شدن را طی کنند و در نهایت به جایگاهی دلخواه‌ خود در زندگی برسند.در این بلاگ سعی کردیم را هایی که به شما در کسب ثروت و پولدار شدن در زندگی کمک کند را به طور جامع توضیح دهیم. در سایت محمّد بصیری می توانید راهکارهایی کارامد و تاثیر گذار برای رشد در زندگی و رسیدن به موفقیت بیابید.

 یکی از راه‌هایی که می‌تواند ما را به پول و ثروت نزدیک کند، ایده گرفتن از افرادی است که مسیر موفقیت را پشت سر گذاشتند و می دانند چگونه به موفقیت برسند، در این شرایط می‌توانید ایده ها را شخصی سازی نمایید و در موقعیت های مناسب آن ‌را اجرایی کنید.

چگونه پولدار شویم؟

برای مثال

 یکی از مواردی که می‌توان از افراد موفق و پولدار ایده گرفت، روش برخورد آن‌ها با چالش هایی است که در مسیر رشد و پیشرفت مواجه می‌شوند، استفاده از تجارب افراد موفق و پولدار به شما در درست عمل کردن در موقعیت های مختلف کمک شایانی می‌کند.

در ادامه در رابطه پولدار شویم بیشتر توضیح می‌دهیم.

چگونه پولدار شویم؟

چطور پولدار و یا ثروتمند شویم؟ همۀ افراد به دنبال شرایط بهتر برای خود هستند و پول و ثروت را دوست دارند اما تنها برخی از آن‌ها صبر و حوصله به خرج می‌دهند وامیدشان را حفظ می‌کنند و در راه پولدار شدن از مسیرشان خارج نمی‌شوند و ثابت قدم می‌مانند.

رسیدن به هر خواسته ای که داریم چه مادی و چه معنوی، سختی های خودش را دارد و در این مسیر قدم های‌مان باید به میزانی محکم باشد که موانع مختلف نتوانند روی ما اثرمنفی بگذارند. یکی از موانع پولدار و ثروتمند شدن محدودیت هایی هستند که در ذهن برای خود ایجاد می‌کنیم؛ مانند شرایط محیطی، خانوادگی، اجتماعی و …

گاهی افراد خیال می‌کنند به دلیل شرایط خانوادگی، اجتماعی و… نمی‌توانند به ثروت و موفقیت برسند و به همین علت مسیر را رها می‌کنند. بنابراین اگر واقعا به‌دنبال راهی برای رسیدن به ثروت هستید، باید محدودیت های ذهنی‌تان را پاک کنید و تمام ذهنیت شما سرشار از افکار مثبتی شود که شمارا به سمت رشد و پیشرفت هدایت می‌کند.

در ادامه برخی دیگر از روش هایی که به شما در رسیدن به ثروت کمک می‌کند را بیان خواهیم کرد.

چگونه پولدار شویم؟

تاثیر ذهن بر افزایش پول و ثروت

برای رسیدن به ثروت علاوه بر تلاش جسمی، تلاش ذهنی نیز لازم است و تلاش ذهن همان افکار و باورهای ما هستند که تاثیر بسزایی بر رسیدن ما به ثروت دارند. افکاری به ذهن ما می‌آیند، باورها را تشکیل می‌دهند، بسته به نوع فکر، باور مثبت یا منفی درما نهادینه می‌شود. منظور از محدودیت های ذهنی که بیان کردیم، باورهای منفی هستند که مانع حرکت به سمت تغییر و رشد می‌شوند، درواقع به سبب نیرویی که دارند به ما اجازه نمی‌دهند در جهت رسیدن به خواسته‌مان حرکت کنیم.

توضیح بیشتر

کار ذهن حفظ وضعیت موجود است و از هر تغییری در ما جلوگیری می‌کند تا شرایطی که در آن قرار داریم را حفظ کند، به همین علت از زمانی که شما تصمیم به تغییر می‌گیرید، ذهن‌تان دچار مقاومت می‌شود و چنانچه روی باورهای منفی و محدود کننده‌تان کار نکرده باشید، این مقاومت بر تمام تصمیمات شما غالب می‌شود و در نهایت در برابر آن، تسلیم می‌شوید و رشد نخواهید کرد. بنابراین برای اینکه چندین قدم به ثروت نزدیک شویم می‌توانیم باورهای مثبت را در خود ایجاد و تقویت کنیم.

نکته مهم برای پولدار شدن سریع:

پیرو توضیحات پولدار شدن راهی نیست که بتوان طی یک شب آن را گذراند اما انجام برخی از اعمال می‌تواند راهی که انتهای آن ثروت فراوان است را برای ما هموارتر کند.

چگونه پولدار شویم؟ تاثیر ذهن بر پولدار شدن

این اعمال مختص افرادی با شرایط ویژه نیست و در زندگی همه قابل اجرا است، مهم اینکه خود شخص بخواهد موفق شود و به ثروت برسد، درواقع برای تغییرکردن، قبل از هرچیزی باید خودتان بخواهید که تغییر کنید و بر تصمیمی که گرفته اید مصمم باشید و پرقدرت این راه را ادامه دهید.

10 راه افزایش ثروت که به شما کمک می‌کند، که پولدار شوید عبارت اند از:

1-مدیریت زمان

همۀ ما در زندگی یک سری اهداف داریم که در قدم اول باید آن ها را شناسایی کنیم و سپس براساس اهمیتی که برای‌مان دارند آن‌هارا اولویت بندی نماییم.اولویت بندی اهداف باعث می‌شود عملی هوشمندانه داشته باشیم، زمانی که اهداف‌مان را بشناسیم و آن هارا اولویت بندی کنیم، می‌دانیم که چه میخواهیم و برای رسیدن به چه چیزهایی باید تلاش کنیم و تمام انرژی و تمرکزمان را روی خواسته های مهم خود می‎گذاریم. با شناسایی و اولویت بندی اهداف، می‌توان آن‌ها را برنامه ریزی کرد.

فایده برنامه ریزی برای پولدار شدن

از فواید برنامه ریزی اهداف، مدیریت زمان است یعنی با برنامه ریزی، از زمان بهینه استفاده خواهید کرد و از اتلاف وقت جلوگیری خواهد شد. در نهایت مدیریت زمان هیکی از رازهایی است که شما را به خواسته هایی که دارید نزدیک تر می‌کند.

تاثیر برنامه ریزی بر پولدار شدن

2- آموزش مداوم و پیوسته

امروزه همه چیز در حال تغییر و رشد است، در این شرایط برای اینکه ما هم بتوانیم رشد کنیم، باید به دنبال آگاهی ها و آموزش های جدید باشیم؛ اگر شما به‌دنبال افزایش درآمد و رسیدن به ثروت هستید، باید آموزش مداوم و پیوسته ببینید.

نکته لازم به ذکر اینکه در هر زمینه ای که به دنبال پیشرفت هستید، بینهایت اطلاعات و آموزشات وجود دارد، شما باید نکات مهمی که برای شما کاربردی و مهم هستند را دنبال کنید. برای آموزش و یادگیری می‎توانید از افرادی که در آن حوزه تجربه دارند و موفق شده اند هم کمک بگیرید. 

3-شغل موردعلاقه

تاثیر داشتن شغل مورد علاقه بر پولدار شدن، داشتن حال خوب و انرژی بالا در جایی که مشغول به کار هستید، دو پارامتر مهم و قابل توجه هستند و این دو را زمانی می‌توان تجربه کرد که شغل‌تان را دوست داشت باشید و به آن عشق بورزید.شغلی که به شما حس بد بدهد، انرژی‌تان را می‌گیرد و نشتی انرژی شما می‌تواند بر کیفیت تمامی کارهایی که در طی روز انجام می‌دهید اثر سوء بگذارد و حتی روی میزان عزت نفس شما اثر گذار است و می‌تواند آن را کاهش دهد.

بنابراین به‌دنبال حرفه کاری مورد علاقه‌تان باشید تا بتوانید پیشرفت کنید در آمد بالا داشته باشید.

شغل مورد علاقه تاثیر آن بر پولدار شدن

4- روش ارائه خدمات

برای اینکه به ثروت برسید در شغل و حرفه‌‎ ای که دارید خدمات ارائه دهید، زمانی که شما بتوانید نیازهای افراد دیگر را حل کنید، آن ها به سراغ شما می‌آیند.

نکته مهم:

نکته مهم اینکه در هر کسب و کاری که مشغول هستید ممکن است رقیب داشته باشید، برای اینکه از بین رقیبان، شما انتخاب مشتریان باشید، باید متفاوت از دیگران عمل کنید. یکی از روش هایی که می‌تواند شما را متفاوت و حتی پولدار کند جذب مشتریان بیشتر است، که روش ارائه خدمات راهی تاثیر گذار بر آن است در روش ارائۀ خدمات خلاقیت به خرج دهید تا دیگران را ترغیب به استفاده از خدمات خود کنید.

برای مثال:

بستنی فروشی در همه جای شهر وجود دارد اما اگر شما ایده ای جدید داشته باشید و بستنی را در ظرفی خاص بریزید، بسیاری از مردم به خاطر خاص بودن آن ظرف از شما خرید می‌کنند.

چگونه پولدار شویم؟

5- ریسک پذیری بالا

همۀ ما برای رشد و آگاهی نیاز داریم کارهای جدید انجام دهیم تا تجربه کسب کنیم و به جایگاه بالاتر برسیم، به همین علت نباید از انجام دادن کارهای جدید بترسید.

افرادی که به ثروت رسیده اند، روحیۀ ریسک پذیری بالایی دارند، آن‌ها از موقعیت هایی که برای اولین بار با آن روبه رو می‌شوند، نمی‌ترسند و همیشه به دنبال تجارب جدید هستند.

برای اینکه بتوانید این ویژگی را در خود تقویت کنید، از موقعیت های جدید کوچک‌تر شروع کنید و آن‌ها را امتحان نمایید، تا به‌تدریج ترس‌تان از تجربه شرایط جدید کمتر شود.

6- روی خود سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری روی خود به معنای یادگیری یک مهارت جدید یا افزایش آگاهی در مهارتی که در حال حاضردارید است، هر دو شرایط می‌تواند برای شما ثروت ساز باشد.

برای مثال: اگر شما کیک تولد خانگی می‌فروشید، یادگیری مهارت شمع سازی به پیشرفت کسب و کارتان کمک خواهد کرد همچنین می‌توانید مهارت تان را در کیک سازی افزایش دهید یا حتی می‌توانید مهارت جدیدی را یادگیرید که ارتباطی با شغل فعلی‌تان نداشته باشد و در کنار کیک سازی آن را هم انجام دهید، این روش به شما کمک می‌کند از چند طریق جذب ثروت داشته باشید.

افرادی که پولدار و موفق هستند معمولا کسب و کارهای مختلفی را اداره می‌کنند و به میزانی آموزش دیده اند که می‎توانند تمرکزشان را به درستی روی همۀ کسب و کارهای‌شان بگذارند، شما هم برای رشد و پیشرفت‌تان می‌توانید از این افراد الگو بگیرید.

چگونه پولدار شویم؟

7-عملگرایی را در خود تقویت کنید

عملگرایی را می‌توان میزان گرایش به انجام کاری، معنی کرد، به بیان ساده تر زمانی شما فرد عملگرا خواهید بود که در راستای خواسته هایی که دارید اقداماتی انجام دهید.

همۀ ما در ذهن خود ایده هایی برای بهتر کردن شرایط مالی خود داریم، به هر اندازه که فردی عملگرا باشید، در جهت اجرایی کردن ایده ها حرکت خواهید کرد و در نیتجه شرایط تان در جهت مثبت تغییر می‌کند.

اگر شما به سمت رویاهای‌تان قدم بر نمی‎دارید، ممکن است ازعملگرایی پایین باشد.از موانع عملگرایی می‌توان به پایین آمدن انگیزه، کمالگرایی، نداشتن هدف، اهمالکاری و … اشاره کرد، با آگاهی از این موارد شما می‌توانید عملگرایی را در خود تقویت کنید.

8-ثابت قدم باشید

زمانی که در مسیر رسیدن به هدفی که دارید، تلاش پیوسته، پشتکار و اشتیاق داشته باشید، شما ثابت قدم هستید و هر مانعی که با آن مواجه شوید را پشت سر می‌گذارید، چرا که میزان پشتکار شما از قدرت آن موانع بیشتر است. این موانع را حرف های اطرافیان تا شکست در مسیری که در پیش دارید در نظر گیرید، زمانی که شوق و اشتیاق شما در مسیر زیاد باشد، در این چالش ها موفق خواهید شد.

ثابت قدم بودن باعث می‌شود که فقط به چیزی که می‌خواهید مثلا پول و ثروت فکر کنید و نگاه‌تان را از ادامه مسیر برندارید.

blog-dobc-ideas-big_gif (1200×724)

ثابت قدم بودن یکی از مهم ترین عوامل رسیدن به موفقیت است، افرادی که در راه رسیدن به خواسته ای که دارند ثابت قدم هستند، در نهایت موفق می‌شوند.

9- با انگیزه و امیدوار باشید

در راه رسیدن به ثروت، ممکن است هر اتفاقی بیافتد که در بتواند امید را از شما بگیرد، اما چنانچه تمرکز شما به ادامه مسیر و هدفی که دارید، باشد؛ انگیزه، اراده ، اشتیاق و پشتکارتان به شما امید میدهد و دوباره از زمین بلند می‌شوید و به مسیرتان ادامه می‌دهید.

10- روابطی گسترده داشته باشید

افراد موفق و پولدار اجتماعی هستند و روابط خوبی با دیگران برقرار می‌کنند، آن‌ها به دنبال روابط موثر هستند و وقت خود را بیهود مصرف نمی‌کنند.

سعی کنید به فردی اجتماعی تبدیل شوید و با افراد مختلف در ارتباط باشید و در روابط‌ خود به بهترین شکل عمل کنید، با این روش همیشه در یاد آن افراد خواهید ماند و همه مشتاق ارتباط با شما خواهند بود. یکی از روش هایی که می‌تواند شما را در روابط موفق تر کند اینکه نام دیگران را به یاد بسپارید.

چگونه پولدار شویم؟

چگونه در ایران پولدار شویم

برای اینکه بتوانیم به ثروت برسیم، باید این باور را در خود ایجاد کنیم که

 “من در هر شرایطی می‌توانم موفق شوم”

با تقویت این باور، شرایط نوسانی تورم در ایران، نمی‌تواند مانع شما در جهت حرکت به سمت ثروت باشد، ما منکر و تکذیب کنندۀ اثراتی که بالا و پایین شدن تورم بر کسب و کار ما می‌گذارد نیستیم اما در همین شرایط ایران هم در اطراف خود افرادی را می‌بینیم که در کسب و کارشان موفق شده اند و به ثروت پول زیاد رسیدند.

یکی از مواردی که می‌تواند به شما در پولدار شدن در ایران کمک کند، ارائه‌ی خدماتی است که نیاز افراد را رفع کند برای مثال:

ارائه خدمات غذایی: رستوران ، آشپزخانه و …

ارائه خدمات زیبایی: آرایش صورت، کوتاهی مو و…

یکی دیگر از مشاغلی که در ایران شما را به ثروت می‌رساند، آموزش است.

شما می‌توانید هر مهارتی که دارید را در خود تقویت کنید و در آن متخصص شوید و زمانی که به حد معقول رسیدید، آن را به دیگران آموزش دهید. آموزش روشی بسیار موثر در رسیدن به ثروت است، شما با کمترین هزینه می‎توانید تخصص خود را به افرادی که علاقه مند هستند آموزش دهید و تجربیات‌تان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و در قبال آن پول دریافت کنید.

عمل هوشمندانه ای که می‌توانید در این موقعیت انجام دهید اینکه درآمدی که از آموزش دارید را روی خود سرمایه گذاری نمایید، یعنی اطلاعات‌تان را در آن زمینه افزایش دهید تا  بیشتر رشد کنید و بتوانید بهتر آموزش دهید. وقتی که اطلاعات و آگاهی شما نسبت به افراد دیگر بیشتر باشد، افراد آسان تر به شما اعتماد می‌کنند و بیشتر به سراغ شما می‌آیند.

چگونه در ایران پولدار شویم؟

سریع ترین راه برای پولدار شدن؟

چگونه در زمان کم و محدود پولدار شویم؟ قبل از هر چیزی باید به این آگاهی برسید که میانبر و هیچ راه سریع تری برای رسیدن به ثروت وجود ندارد، برای همۀ افراد پولدار شدن راهی است که باید قدم به قدم طی شود، به عبارت دیگر موفقیت در هر زمینه ای روند تدریجی است که کم کم طی خواهد شد و درنهایت به جایگاه دلخواه‌ مان می‌رسیم.

چگونه در یک هفته پولدار شویم؟

چگونه در یک هفته پولدار شویم؟ سوالی که شاید ذهن شما را نیز درگیر کرده حق می دهم در این اوضاع اقتصادی به دنبال پولدار شدن سریع می گردید ولی براساس توضیحاتی که داده ایم، میانبر و راهی که شمارا سریع تر به ثروت برساند وجود ندارد بلکه هر شخصی با توجه به نیروی باورها، تلاش ذهنی و جسمی خود به پول می‌رسد. راه پولدارشدن مسیری است که باید قدم به قدم آن را بگذارنید و مسیر کوتاه تری وجود ندارد که تضمین دهد طی یک هفته شمارا به پول می‌رساند.

چگونه پولدار شویم؟

سریع پولدار شدن با دست خالی

امروزه اکثر افراد خیال می‌کنند، برای راه اندازی کسب و کار مورد علاقه‌شان نیاز به سرمایه های کلان دارند، اما ما براین باور هستیم که می‌توان هر کسب و کاری را در قالب کوچک‌تر راه اندازی کرد و آن را گسترش داد.با این روش با سرمایه ای کمتر، به شغل مورد علاقه‌تان خواهید رسید.

مثلا: اگر شما مشتاق هستید که سالن آرایشی بزرگ و مجلل داشته باشید و در حال حاضر سرمایۀ کافی ندارید، می‌‎توانید در مکانی کوچک تر با تجهیزات ضروری کسب و کار خود را راه بیاندازید.

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

چنانچه سرمایه ندارید و می‌خواهید به ثروت برسید، می‎‌توانید روی تخصص خود کار کنید، به عبارت دیگر کاری را انجام دهید که مرتبط با مهارت شما باشد تا بتوانید از آن پول دربیاورید.

برای مثال: شخصی که مهارت گل آرایی دارد، می‌تواند بدون نیاز به سرمایه برای دیگران گل آرایی کند و به ثروت برسد. همچنین می‌توانید با استفاده از مهارت خود محصولی را ارائه دهید.

برای مثال: شخصی که سلیقه و خلاقیت دارد می‌تواند گیفت عروس، دستنبند، و … تولید کند.

به طور کل برای رسیدن به ثروت تنها پول شرط نیست و با ذهنی خلاق نیز می‌توان به ثروت رسید. بنابراین برای رسید به یک انسان پولدار و ثروتمند ابتدا ذهن خود را از اینکه میانبری سر راه شما قرار گیرد، پاک کنید و تمرکزتان را روی تلاش بیشتر و اقدامات هوشمندانه بگذارید. برای اینکه راه رسیدن به ثروت را برای خود هموارتر کنید می‌توانید از تکنیک ها و تجربه های افرادی که موفق هستند کمک بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید