معرفی محمد بصیری، بیوگرافی محمد بصیری

بیوگرافی محمد بصیری

من محمّد بصیری هستم، یک استاد متافیزیک و کارآفرین و همچنین بنیان‌گذار دوره‌های پولسازی و معجزه در ایران ، یک جوان دهه شصتی که ده ها هزار دانشجو تربیت کرده است که هر یک تحولات چشم‌گیری را در زندگی خود شاهد بوده‌اند.

 من ثابت کردم برای رسیدن به موفقیت و درآمد حلال و زیاد، نیاز به کار سخت و طاقت‌فرسا نیست.معتقدم با تأکید بر  تغییر باورها و برنامه‌ریزی دوباره ضمیرناخودآگاه که دو شاه‌کلید موفقیت و رسیدن به ثروت و رشد هستند، دوره‌های پولسازی و معجزه را برای عموم مردم تدریس می‌کنم. دوره‌هایی که پرمخاطب‌ترین از نوع خود در کشور محسوب می‌شوند.

مهمترین دلیل استقبال فوق‌العاده مردم از کلاس‌های من،این است که خودم هم یک زمانی مثل باقی مردم همین اتفاقات را تجربه کردم اما سالها بر روی خودم،ضمیرناخودآگاهم و زندگی ام کار کردم تا امروز، شما نسخه ی بهتری از من را ببینید و همه این اتفاقات را مدیون خدا هستم. من هم در یک خانواده معمولی بزرگ شدم تا جایی که در دوران دانشجویی برای خرج تحصیل مجبور به ظرفشویی بوده ام. اما با همین روش‌هایی در کلاس تدریس می‌کنم توانستم به موفقیتهای زیادی دست پیدا کنم.

آنچه در دوره های موفقیت من می آموزید…

من به همراه تجربه علمی و عملی و البته از همه مهم تر دانش قدرتمند در زمینه متافیزیک و روش‌های مدرن کارآفرینی، به شرکت‌کنندگان دوره‌های خود ابزارها و راهکارهایی را ارائه می‌دهم که به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر زمینه، پله های موفقیت را با سرعت بالا طی کنند.

 

 

قانون زندگی ، قانون باورهاست ...

استاد موفقیت، محمد بصیری

محمد بصیری کیست؟

من محمّد بصیری در طی ۱۲ سال گذشته در اکثر استان‌های کشور، همایش‌های مختلف با سرفصل موفقیت برگزار کرده ام و تا امروز به صورت حضوری به بیش از ده هزار و به صورت مجازی به بیش از صد و شصت هزار ایرانی در داخل و خارج از کشور، مشاوره و آموزش کسب و کار داده ام.

 هم‌اکنون صاحب بزرگترین کارخانه پوشاك كشور هستم. كارخانه‌ای كه برای صدها نفر به طور مستقيم و هزاران نفر به طور غير مستقيم اشتغالزايي کرده است.

معرفی محمد بصیری، بیوگرافی محمد بصیری
لوگو شاگردان محمد بصیری
لوگو کارخانه بریسو محمد بصیری
شاگردان محمد بصیری
کارخانه محمد بصیری
کارمندان محمد بصیری
محمد بصیری کارآفرین