همه چیز درباره قانون جذب؛ ترفند و تکنیک استفاده قانون جذب

همه چیز درباره قانون جذب؛ ترفند و تکنیک استفاده قانون جذب

قانون جذب چیست؟

بر اساس قانون جذب افکار نوعی از انرژی هستند و به سبب تجریباتی که از گذشته تا به حال داریم مجموع افکارمان مثبت یا منفی هستند، افکار منفی سبب انرژی منفی و افکار مثبت سبب انرژی مثبت خواهند شد، انرژی مثبت می‌تواند نتایج خوبی را در زندگی هر شخص رقم بزند و بالعکس انرژی منفی علاوه بر احساس بد، ترس، ناامیدی که در ما ایجاد می‌کند سبب جذب اتفاقات منفی نیز می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم به طور جامع هر آنچه در مورد قانون جذب در زندگی وجود دارد را به شما توضیح دهیم؛ در ادامه درمورد تاثیر قانون جذب در زندگی و راه‌های استفاده از آن را آموزش ببینیم.

قانون جذب

تاثیرقانون جذب در زندگی روزانه

قانون جذب چگونه عمل می کند؟ همانند قانون جاذبه که در جهان حاکم است، قانون جذب نیز یکی از قوانین جهان هستی است. طبق قانون جذب به هر چیزی توجه کنید، آن را جذب خواهید کرد.

نمونه قانون جذب در زندگی؛ شاید شماهم وقتی به ماشین مورد علاقه تان فکر می‌کنید آن را بیش از پیش در خیابان می‌بینید یا به غذای مورد علاقه‌ خود فکر کردید و وقتی به خانه رسیدید آن غذا را روی اجاق گاز دیده اید، شاید هم زمانی که پول نیاز داشتید به پول فکر کردید و غیرمنتظره پولی وارد زندگی‌تان شده است. همۀ این موارد مرتبط با قانون جذب می‌باشد البته خوب است که بدانید شاید در همۀ چالش های زندگی قانون جذب راهکار رفع چالش نباشد اما زمانی که این قانون را درک کنید دیدگاه مثبتی نسبت به خود، دیگران و اتفاقات اطراف پیدا خواهید کرد.

 یکی از سوال هایی که ممکن است با مطالعۀ این مقاله برای شما ایجاد شود اینکه قانون جذب بر چه مواردی می‌تواند تاثیرگذار باشد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

قانون جذب  بر چه مواردی می‌تواند تاثیرگذار باشد؟

قانون جذب می‌تواند شما را به مسیری هدایت کند که انتهای آن پر از خیر و برکت است. این مسیر سرشار از فراوانی است، جایی که آرامش، حال خوب، انرژی بالا، سلامتی و ثروت فراوان دارد، قانون جذب بر تمامی جنبه های زندگی به‌خصوص جنبۀ مالی بسیار اثرگذار است چراکه قانون جذب و پیروی از آن، به سبب روند ارتعاشی که ایجاد می‌کند شما را به خواسته ای که دارید نزدیک‌تر خواهد کرد.

نکته بسیار مهم در استفاده از قانون جذب

 نکته ای که باید به آن توجه شود اینکه “بخواهید” یعنی هر آنچه که نیاز دارید را بخواهید و درخواست کنید و به آن خواسته با حس خوب و مثبت فکر کنید، تصویرسازی داشته باشید و احساس کنید آن را در کنار خود دارید، این حس خوب و مثبت انرژی مثبت دارد و انرژی مثبت شما به جهان ارتعاش مثبت ارسال خواهد کرد و در نتیجه شما در مسیر رسیدن به آن خواسته قرار خواهید گرفت و در نهایت با تلاش جسمی آگاهانه و هوشمندانه در زمان مناسب و به بهترین روش به خواسته‌ خود می‌رسید و طعم خوب موفقیت را خواهید چشید

تاثیر معنوی قانون جذب در زندگی

قانون جذب علاوه بر جذب ثروت، اثرات معنوی هم دارد، یکی دیگر از اثرات قانون جذب روابط فردی است، به عبارت دیگر می‌توان از قانون جذب برای اهداف بهبود روابط نیز استفاده کرد با قانون جذب می‌توانید کسب و کار دلخواه خود را بدست آورید و به رفاه مالی برسید، با توجه به موارد بیان شده این قانون بر تمامی ابعاد زندگی موثر خواهد بود.

قانون جذب

اگر به‌دنبال روش هایی برای استفاده از قانون جذب  در زندگی هستید، در ادامه برخی از کارهایی که به شما در اجرا کردن قانون جذب کمک می‌کند را بیان می‌کنیم:

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم ؟ 

نحوۀ استفاده و اجرای قانون جذب سخت و پیچیده نیست، صرفا لازم است که ذهن خود را به سمت خواسته هایی که دارید هدایت کنید و به آن ها توجه نمایید و حس خوب رو در خودتان ایجاد و تقویت کنید، برای این هدف می‌توانید کارهای زیر را به عنوان تمرین انجام دهید.

-ذهن خود را آماده نگه دارید تا از توجه به موارد منفی جلوگیری کند

ذهن انسان پویا و فعال است و همواره در حال دریافت اطلاعات جدید از پیرامون ما می‌باشد، به همین جهت ممکن است که گاهی موارد منفی را وارد خود کند و زمانی که منفی ها به ذهن ما وارد شوند، با تمرکز و توجه بر آن ها حس بد رو تجربه خواهیم کرد و به مرور زمان انرژی خود را از دست می‌دهیم، در نهایت ارتعاش منفی به جهان ارسال می‌کنیم در صورتی که در قانون جذب تمام تلاش ما بر این است که ذهن خود را مثبت کنیم و مثبت نگه داریم تا بتوانیم انرژی خود را حفظ کنیم و به سبب ذهنیت مثبت و آگاه اتفاقات خوب را در زندگی خلق کنیم.

-روی اهداف و چیزهایی که می‌خواهید به‌دست آورید تمرکز کنید

توجه و تمرکز به مواردی که در دایرۀ اهداف و خواسته های شما قرار ندارند، نتیجۀ مثبت نخواهد داشت، به زبان ساده تر فکر کردن به چیزهایی که نمی‌خواهید در زندگی داشته باشید سبب جذب آن‌ها خواهد شد، بنابراین همیشه سعی کنید ذهن و فکرتان را روی خواسته‌ها و اهدف‌تان متمرکز کنید و نسبت به آن‌ها حس خوب داشته باشید تا انرژی‌تان حفظ شود و در نتیجه به هدفی که دارید نزدیک تر شوید.

-تابلوی کائنات ایجاد کنید

حتما تا به امروز نام “تابلوی کائنات” را شنیده اید، این تابلو شامل مواردی است که می‌خواهید به آن‌ها برسید، برای مثال کسی که به دنبال ثروت است، می‌تواند یک تراول را روی تابلو قرار دهد، اگر قصد خرید ماشین مورد علاقه‌تان را دارید عکس چاپ شدۀ ماشین را روی تابلو بچسبانید، احساس مثبتی که با دیدن تابلو در شما ایجاد می‌شود ارتعاش مثبت به جهان و کائنات ارسال می‌کند و در نهایت شما به خواستۀ خود نزدیک تر خواهید شد.

-شکرگزاری انجام دهید

منظور از شکرگزاری، قدردانی از رسیدن به خواسته هایی است که هنوز به آن‌ها نرسیده اید. با توجه به اینکه در قانون جذب در تلاش هستیم ارتعاشات مثبت ارسال کنیم، شکرگزاری بابت خواسته هایی که دارید به دلیل حس خوبی که در شما ایجاد می‌کند سبب جذب آن خواسته خواهد شد، اگر نمی دانید چگونه باید شکرگذاری کرد؛ فرض کنید آرزوی شما این است که لپ تاپ داشته باشید برای اجرا این تمرین در دفترشکرگزاری هر روز بابت داشتن لپ تاپ سپاسگزاری کنید. ( خدایا شکرت که لپ تاپ خریدم ) زمانی که این تمرین را در طی زندگی اجرا نمایید پس از مدتی متوجه خواهید شد که بسیاری از خواسته ها‌ی‌تان تیک خورده است و به آن‌ها رسیده اید.

قانون جذب

-عملگرایی را در خود تقویت کنید

برای رسیدن به خواسته هایی که دارید، در کنار تلاش ذهنی باید تلاش جسمی نیز داشته باشید درواقع باید به شخصی عملگرا تبدیل شوید، عملگرایی نیز زمانی تقویت می‌شود که برای رسیدن به هدف و خواسته، انگیزه داشته باشید. برای ایجاد انگیزه، می‌توانید به این سوالات پاسخ دهید.

سوالات مهم برای ایجاد انگیزه

-چرا این خواسته را انتخاب کردم؟

-چرا می‌خواهم به این خواسته برسم؟

-اگر به این خواسته نرسم چه لذت هایی رو از دست می‌دهم؟

پاسخ به این چرایی ها باعث می‌شود مغز احساسی تحریک شود و ما را به سمت خواسته هل دهد.

-عبارت تاکیدی ” من می‌توانم ” را تکرار کنید

قبلا در رابطه با قدرت ذهن صحبت کرده ایم، ذهن انسان پویا است و همیشه در تکاپو داده های جدید است، زمانی که شما در تلاش هستید تا به چیزهایی که می‌خواهید برسید، اگر لحظه ای ناامید شوید و احساس ناتوانی کنید، ذهن شما آن احساس را در خود پرورش می‌دهد و درنهایت شما باور می‌کنید که نمی‌توانید به هدف‌تان برسید. در این شرایط تکرار عبارات تاکیدی مثبت می‌تواند کمک کننده باشد بنابراین هر زمان که در این شرایط قرار گرفتید می‌توانید عبارت ” من می‌توانم ” را تکرار نمایید.

 

Harness the Power of Law of Attraction for Manifesting

 

عادتهای زندگی که استفاده از قانون جذب را ساده تر می کند:

 

  • اجرای تمرینات شکرگزاری و سپاس‌گزاری
  • توجه و تمرکز روی خواسته ها
  • تکرار عبارات تاکیدی مثبت
  • تقویت مثبت نگری
  • شناخت افکار منفی و حذف آن‌ها
  • تصور رویا و خواسته ها
  • تقویت احساس خوب و مثبت
  • و…

سخن پایانی

قانون جذب مانند قوانین دیگر جهان همواره پا برجا است و چه به آن ایمان داشته باشیم و چه ایمان نداشته باشیم در زندگی همۀ ما اجرایی خواهد شد، پس چه خوب است که از این قانون به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم نتایج مثبت فوق العاده ای را رقم بزنیم تا زندگی‌ را برای خود شیرین تر کنیم.