تکنیک‌های متافیزیک مخصوص محمد بصیری{تاثیر شگفت انگیز بر زندگی}

تکنیک‌های متافیزیک مخصوص محمد بصیری{تاثیر شگفت انگیز بر زندگی}

جهان سراسر از قوانین است و خداوند به واسطۀ این قوانین جهان را هدایت می‎کند؛ به عبارت دیگر برای آنکه در این جهان هدایت شوید باید قوانین را بشناسید، هنگامی که با قوانین خداوند آشنا شوید پنجرۀ جدیدی از جهان به روی شما باز می‌شود و زندگی‌تان تغییر خواهد کرد، یکی از قوانین جهان، قانون متافیزیک است که ما قصد داریم تمام این قوانین را از دید محمد بصیری برای شما بیان کنیم و تکنیک‌ها مخصوص استاد بصیری را به شما معرفی کنیم.

اگر همواره در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کنید اما به نتیجه نمی‌رسید به این دلیل است که با قوانین جهان آشنا نیستید، زمانی که قوانین را بشناسید با کمترین تلاش می‌توانید موفق شوید چرا که این جهان بر پایۀ نظم و عدالت قوانین ساخته شده است و یکی از قوانین آن متافیزیک شناخته شده است؛ متافیزیک نیز همواره در جهان برقرار است و قابل انکار نیست، برای اینکه بتوانید از قانون متافیزیک پیروی کنید و براساس آن در مسیر رشد و پیشرفت‌تان قدم بردارید، باید تکنیک ‌های متافیزیک را اجرا کنید. محمد بصیری مدرس و معلم در شاخۀ علم متافیزیک، به‌کار گیری نیروی باورها و عینیت بخشیدن آن در زندگی، تکنیک هایی ارائه می‌دهند که در ادامه تکنیک‌های محمد بصیری در راستای آموزش پولسازی را بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

دوره پولـسازی محمّد بصــــیری

این هشت جلسه به‌منظور فراهم کردن پایه‌ای قوی برای شما ضبط شده است. هدف اصلی ما این است که به شما یادآوری کنیم محمّد بصیری در هر شرایطی با آموزش‌های رایگان در کنار شماست.

همین حالا شروع کنید و گام‌های نخستین را به سوی موفقیت بردارید!

تکنیک متافیزیک از نظر محمد بصیری

به تعبیر محمد بصیری جهان همانند گاوصندوق است؛ مهم نیست در چه شرایط و در چه جایگاهی قرار دارید، زمانی‌که رمز گاوصندوق را درست وارد کنید، در صندوق باز می‌شود و شما با جهانی روبه‌رو خواهید شد که پر از ثروت و فراوانی است، آموزش‌های متافیزیکی رمز گاوصندوق هستند و تنها افرادی می‌توانند به رمز دسترسی پیدا کنند که در راستای متافیزیک آموزش ببینند. خوب است بدانید از نگاه محمد بصیری منظور از جذب ثروت، تنها پول نیست بلکه ثروت شامل سلامتی، حال خوب، آرامش، رابطه عالی و موارد دیگر نیز می‌شود.

محمد بصیری افرادی که در مسیر متافیزیک قرار دارند را یک‌درصدی می‌نامد، براساس بیانات او یک‌درصدی بودن یعنی متفاوت فکر کردن؛ او افرادی را یک‌درصدی می‌داند که می‌خواهند ثروتمند شوند و در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند، یک‌درصدی‌ها راهی را انتخاب می‌کنند که 99 درصد افراد آن مسیر را بی‌نتیجه می‌دانند. افراد یک‌درصدی زمانی که مسیری را شروع می‌کنند تا انتهای مسیر ادامه می‌دهند، آن‌ها به‌دنبال تغییر شرایط خود هستند و به ‌همین دلیل همواره در راستای قوانین جهان یعنی “قانون متافیزیک” آموزش می‌بینند.‎

یک درصدی بودن تنها یک شعار نیست، بلکه یک سبک زندگی جدید است که به ما یاد می‌‍دهد با تغییر باورها، احساس و انرژی؛ زندگی خود را به بهشت تبدیل کنیم.

تکنیک‌های محمد بصیری در راستای آگاهی از قوانین کائنات، آموزش‌های پولسازی و افزایش درآمد، خودشناسی، توسعه فردی، افزایش عزت نفس است که می‌تواند بر بهبود روابط و سلامتی نیز اثرگذار باشند؛ این تکنیک‌ها روش‌های اجرایی آسانی دارند اما با تاثیر بر ضمیرناخودآگاه نتایج بزرگی را در زندگی رقم می‌زنند؛

در ادامه برخی از آن تکنیک‌ها و فرمول های مخصوص محمد بصیری را نام می‎‌بریم.

تکنیک 21 محمد بصیری

تکنیک متافیزیکی 21 با هدف ارسال ارتعاش مثبت به جهان طراحی شده است همچنین این تکنیک به تقویت باورهای مثبت کمک می‌کند، تکنیک 21 برای افرادی مناسب است که به‌دنبال روش بیان خواسته‌ها از خداوند و کائنات هستند، تکنیک 21 با ارتعاش مثبتی که به جهان ارسال می‌کند، احتمال رخ دادن اتفاقات مثبت را در زندگی افزایش می‌دهد.

تکنیک طلوع محمد بصیری

چنانچه جز افرادی هستید که نمی‌دانید خواستۀ خود را چگونه با خداوند مطرح کنید تا به آن برسید، تکنیک طلوع به شما کمک می‌کند به خواسته خود چندین قدم نزدیک‌تر شوید؛ تکنیک طلوع محمد بصیری با توجه به قوانین جهان طراحی شده است و اجرای آن ارتعاش مثبت به کائنات ارسال می‌کند و در نتیجه شاهد تغییرات مثبت در زندگی‌تان خواهید شد.

تکنیک آفرینش محمد بصیری

تکنیک آفرینش محمد بصیری بیان دارد هر شخصی با نیروی ذهن خود خالق اتفاقات زندگی خودش است، اجرای این تکنیک بر تقویت اتصال ذهنیت با اتفاقات زندگی تمرکز دارد؛ در واقع تکنیک آفرینش به افزایش قدرت ذهن کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که دوست دارید در زندگی‌تان رخ دهد را خلق کنید، به میزانی که تکنیک را بیشتر انجام شود، نیرو خلق نیز افزایش می‌یابد.

تکنیک خدای درون محمد بصیری

ممکن است شما هم جز افرادی باشید که سوال‌های بی‌جواب فراوانی در ذهن خود دارند یا شاید زیاد به گذشته و اتفاقاتی که برای‌تان رخ داده‌است فکر می‌کنید، از مزایای اجرای تکنیک خدای درون یافتن پاسخ سوالات و آمدن به لحظۀ حال است. در این تکنیک می‌توانید هر سوالی که پاسخی برای آن ندارید را از خدای درون‌تان بپرسید همچنین با اجرای مراحل تکنیک از گذشته به لحظۀ حال خواهید آمد.

تکنیک نجوا محمد بصیری

تکنیک نجوا محمد بصیری روشی برای بیان خواسته‌های مالی است، اما می‌توان برای بیان خواسته‌های دیگر نیز اجرا کرد، این تکنیک به سبب روش اجرایی که دارد ارتعاشات مثبت را به جهان ارسال می‌کند و در نهایت به خواسته‌‌ای که دارید نزدیک‌تر خواهید شد، در حین اجرای تکنیک ممکن است نشانه هایی دریافت کنید که اتفاق بسیار خوبی است تا بتوانید شرایط زندگی خود را تغییر دهید.

تکنیک قطع تارهای اتری محمد بصیری

تارهای اتری مانند لوله‌هایی هستند که به چاکراهای انسان‌های اطراف ما متصل می‌شوند به عبارت دیگر بین ما و افراد دیگر یک اتصال ایجاد می‌کند؛ تارهای اتری را می‌توان میدان‌های انرژی بین انسان‌های مختلف تلقی کرد. این تارها مسیرهایی هستند که انرژی در آن‌ها جریان دارد به عبارت دیگر مسیر عبور و خروج انرژی هستند؛ همۀ ما در زندگی با گروهی از افراد تارهای اتری برقرار می‌کنیم و این ارتباط باعث می‌شود برخی‌اوقات بی‌دلیل انرژی‌مان کم شود که بسیار آزاردهنده است، اجرای تکنیک قطع تارهای اتری از این روند جلوگیری می‌کند و دیگر با نشتی انرژی روبه‌رو نخواهید شد.

کتاب فرا تر از من محمد بصیری سایت رسمی

تکنیک القای ذهنی محمد بصیری

تکنیک القای ذهنی برای افرادی که کسب و کار دارند و با مشتریان مختلف در ارتباط هستند مفید است، چرا که این تکنیک سبب تقویت ذهن خوانی در شما می‌شود، همچنین با اجرای این تکنیک قدرتی به‌دست می‌آورید که می‌توانید فکر خود را به دیگری القا کنید.

تکنیک سلامتی محمد بصیری

این تکنیک برای افرادی مناسب است که می‌خواهند سلامتی را به زندگی دعوت کنند. کسانی که در بدن‌ خود احساس بیماری و درد دارند یا از اعتیاد به مواد مختلف رنج می‌برند، انجام تکنیک سلامتی محمد بصیری در طولانی مدت سبب بهبود شرایط خواهد شد.

تکنیک گشایش چشم سوم محمد بصیری

افرادی که چشم سوم غیرفعال دارند، خلاقیت ندارند و نشانههارا نمی‌بینند. اجرای تکنیک چشم سوم سبب فعال‌سازی آن می‌شود و زمانی که چشم سوم‌ فعال شود، به شما روشن‌بینی می‌دهد، با پاکسازی چاکرا چشم سوم می‌توانید راه درست و غلط را از هم تشخیص دهید.

تکنیک تسبیح محمد بصیری

این تکنیک با تاثیر روی برنامه ریزی قبلی ضمیرناخودآگاه و ایجاد برنامه ریزی جدید، ضمیرناخودآگاه را تغییر می‌دهد و باورهای مثبت را در ذهن شما تقویت می‌کند، تکنیک تسبیح یکی از بهترین تکنیک‌ها برای تقویت افکار و باورهای مثبت است و می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را در زندگی رقم بزند.

تکنیک امضاء محمد بصیری

تکنیک امضا تعهد را نسبت به عهدی که می‌بندید افزایش می‌دهد همچنین انگیزه‌ شما را چندین برابر می‌کند، به کمک این تکنیک در مسیر رویا و آرزوهای‌تان ثابت قدم خواهید ماند. تکنیک امضا تنها مختص یک جنبۀ زندگی نیست بلکه تمامی جوانب را در نظر دارد و به مرور زمان اثرات مثبت آن در زندگی نمایان می‌شود.

تکنیک شکرگزاری محمد بصیری

تکنیک شکرگزاری روش دیگر برای بیان خواسته است که ارتعاش مثبت بسیاری به جهان ارسال می‌کند، ارسال ارتعاش مثبت در طی زندگی در قالب اتفاقات، روابط، احساس و … به خودمان بازمی‌گردد و می‌توانند سبب رشد ما شوند، بنابراین تکنیک شکرگزاری با روش اجرایی آسانی که دارد می‌تواند شرایط زندگی هر شخصی را تغییر دهد.

مدیتیشن چیست

تکنیک پاکسازی ای اف تی محمد بصیری

تکنیک فوق العادۀ پاکسازی ای اف تی را تکنیک پاکسازی احساسی نیز می‌نامند. تکنیک ای اف تی بر جریان انرژی در بدن ما اثرگذار است و آن را پاکسازی می‌کند تا در ما احساس خوب، سلامتی، انرژی بالا و … ایجاد شود، این تکنیک جایگزین درمان نیست اما می‌توان در کنار روند پزشکی آن را اجرا کرد و از نتایج مثبت و بزرگ آن بهره برد.

تکنیک ام بی محمد بصیری

تکنیک ام بی متافیزیک بصیری در رابطه با خواسته‌های مادی است، با اجرای این تکنیک سرعت رشد شما در مدار تکاملی مالی افزایش می‌یابد و به‌تدریج شاهد تغییرات مالی در زندگی‌تان خواهید بود؛ این تکنیک با سیستم هوشمند کائنات ارتباط برقرار می‌کند واجرای آن می‌تواند نشانه هایی را جلوی راه شما بگذارد، برخی افراد که این تکنیک را اجرا کرده اند در مدت زمان کم به نتیجۀ فوق العاده رسیده‌اند.

قانون جذب

تکنیک ام بی مصنوعی محمد بصیری

تکنیک ام بی مصنوعی بصیری شما را در حالت آلفا قرار می‌دهد؛ آلفا حالتی است که انسان در سطح هوشیاری بیشتری قرار می‌گیرد، در حالت آلفا قدرت فکرکردن بیشتری دارید و میزان خلاقیت نیز افزایش می‌یابد، حالت آلفا باعث می‌شود با هوش جهانی ارتباط برقرار کنید تا به تدریج به پاسخ تمام سوالاتی که در ذهن دارید برسید.

تکنیک ام بی پلاس محمد بصیری

به میزانی که خداوند را وارد زندگی خود کنید، خداوند خودش را در زندگی‌تان وارد می‌کند و تکنیک ام بی پلاس، این حقیقت را به ما ثابت خواهد کرد. این تکنیک برای تمامی خواسته‌ها قابل اجرا است و محدودیتی وجود ندارد، بنابراین برای هر خواسته ای که براساس مدار تکامل می‌خواهید به آن برسید، می‌توانید آن را اجرا کنید. در اجرای این تکنیک داشتن حال خوب و انرژی بالا مهم است و برای دریافت نتیجۀ بهتر، خوب است تمام نکات اجرایی آن رعایت شود.

تکنیک متافیزیکی هفت محمد بصیری

عدد هفت قدرت عجیبی دارد، اگر کارهای خود را به هفت بخش تقسیم کنیم در مدت زمان کمتری به نتیجه خواهیم رسید؛ تکنیک متافیزیکی هفت با هدف تقویت باور فراوانی و افزایش خلاقیت روی افزایش درآمد تمرکز دارد؛ بهتر است این تکنیک متافیزیکی محمد بصیری را زمانی که حال خوب و انرژی نسبتا بالا دارید، اجرا کنید.

ب.۲

باورهای ثروت‌ساز استاد محمد بصیری

پایۀ اصلی متافیزیک ساخت باورهای متافیزیکی است، محمد بصیری در دوره‌های خود بر ایجاد باورهای ثروت‌ساز تمرکز دارد، در زندگی به میزانی که باورهای ثروت‌ساز و قدرتمند داشته باشید، نعمات خداوند به سمت شما سرازیر خواهد شد ، محمد بصیری معتقد است هر شخص با نیروی باورهای خویش خالق زندگی خودش است به عبارت دیگر اگر در طی زندگی اتفاقات خوب و بد مختلف را تجربه می‌کنید، نتیجۀ باورهای مثبت و منفی است که در ذهن‌ خود دارید. همۀ ما به‌دنبال اتفاقات خوب هستیم و برای اینکه آن را در زندگی رقم بزنیم لازم است روی باورهای خود کار کنیم، یعنی به میزانی باورهای مثبت رو در ذهن خود تقویت کنیم که زندگی‌مان سرشار از اتقاقات مثبت و شگفت انگیز شود.

طی زندگی در هر مسیری که قرار گیرید خداوند شما را هدایت می‌کند، برخی افراد به‌دلیل باورهای منفی که دارند هدایت‌ خداوند را نمی‌بینند چرا که ذهن‌شان سرشار از باورهای منفی است که حال خوب، آرامش و انرژی را از آن‌ها می‌گیرد در نتیجه قدرت خلق اتقاقات مثبت را ندارند، بنابراین اصلاح باورهای منفی و تقویت باورهای مثبت موضوعی مهم و قابل توجه است و محمد بصیری در آموزشات خود به طور ویژه به تقویت باورهای مثبت می‌پردازد.

سخن پایانی

متافیزیک قانون جهان است و قوانین جهان مختص گروه خاصی از افراد نیست بنابراین همه می‌توانند در این راه آموزش ببینند و آن را اجرایی کنند، بسیاری از افرادی که به موفقیت رسیده‌اند، از قانون متافیزیک پیروی کرده اند تا در جایگاه فرد موفق قرار گرفتند. حتی ممکن است بسیاری از آن‌ها با این قانون آشنا نباشند اما به‌صورت ناخودآگاه بر اساس قانون متافیزیک در جهت موفقیت خود اقدام کرده اند و آن را به‌دست آوردند؛ بنابراین شما نیز می‌توانید مانند افراد موفق دیگر از این مسیر حرکت کنید و در نهایت به جایگاه دلخواه خود برسید؛ پیشنهاد میکنم از آموزش‌های محمّد بصیری قافل نشوید که او سالانه هزاران نفر را به موفقیت نزدیک تر می کند.

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید