چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟ کسب درآمد با اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟ کسب درآمد با اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرمی است که در حال حاضر هر سنی از افراد در آن فعال هستند و بخشی از زمان خود را در طی روز به آن اختصاص می‌دهند.

فردی که به‌دنبال پول درآوردن از راه اینستاگرام است باید از این فرصت استفاده بهینه کند. به عبارت دیگر باید در این اپلیکیشن به اندازه ای فعالیت اصولی و هوشمندانه داشته باشد که مخاطبان اینستاگرام را به سمت خود جذب کند؛ در ابتدا شاید این عمل آسان به‌نظر آید اما نیاز به تخصص و مهارت دارد که بسیاری از کسب و کارهای موفق و فعال در این پلتفرم، این موارد را آموزش دیده اند و درنهایت به نتیجه رسیدند و رشد کردند، برای اینکه از طریق اینستاگرام به درآمد برسیم، لازم است که یک حرفه را انتخاب و در اینستاگرام شروع به فعالیت کنیم.

در این مقاله سعی داریم کسب و کارهایی که به ما کمک می‌کند تا به سوال چگونه از طریق اینستاگرام به درآمد برسیم؟ را پاسخ دهیم روش هایی را هم برای اینکه در این پلتفرم محبوب فعالیت بهتری داشته باشیم توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

Instagram

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟(معرفی راه ها و مشاغل اینستایی)

بهترین کسب و کار در اینستاگرام کدامند؟ امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در حال گسترش هستند و روز به روز تعداد کاربران آن در حال افزایش است بنابراین در کنار شبکه های دیگر، اینستاگرام بستر مناسبی برای کسب وکار های نوپا است تا کسب و کار خود را توسعه دهند و به درآمد بالا برسند؛ چرا که برای هر شغلی مخاطب هدف فراوانی در این شبکه وجود دارد که با فعالیت اصولی می‌توان آن‌هارا به سمت خود جذب کرد، همانطور که می‌دانید اینستاگرام به دلیل محتوای بصری در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است و حتی افراد بسیاری برای مشاهده عکس و فیلم های مختلف اینستاگرام را جایگزین گوگل کرده اند، به همین جهت اینستاگرام را می‌توان بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت در نظر گرفت.

کسب درآمد از اینستاگرام

در ادامه برخی از راه های کسب درآمد در اینستاگرام و ایده های جذاب برای کار در اینستاگرام را بیان خواهیم کرد.

1-با افراد در فروش همکاری داشته باشید

اگر به هر دلیلی شرایط تهیه اجناس برای فروش در فضای مجازی ندارید، این روش درآمد زایی برای شما مناسب است؛ در این شرایط باید افرادی که فروشگاه و محصولات مختلف دارند اما از نظر فعالیت در فضای مجازی ضعیف هستند یا زمان کافی برای فعالیت ندارند را انتخاب کنید و برای فروش محصولات در اینستاگرام فعالیت روزانه و مستمر داشته باشید و به ازای فروش هر محصول پول دریافت کنید؛ در این نوع فعالیت میزان مهارت و تلاش خودتان مهم است و به نسبت آن درآمد شما نیز در اینستاگرام افزایش می‌یابد.

2-تبلیغ محصولات و خدمات

یکی از روش هایی که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای ما باشد اینکه با محتواهای مختلف مثل محتوای خنده دار و طنز، متن های کوتاه انگیزشی، حواشی مربوط به افراد معروف و … پیج اینستاگرام خود را رشد دهید و زمانی که بازخورد خوبی از پیج به‌دست آوردید، برای تبلیغ محصولات و پیج های دیگر اقدام کنید؛ با این عملکرد تنها با بارگزاری یک پست یا استوری پول به‌دست می‌آورید، میزان پولی که دریافت می‌کنید هم بستگی به بازخورد پیج دارد.

3-مشارکت در فروش راه پولساز اینستاگرام

مشارکت در فروش از نمونه کارها و ایدههایی است که می‌توان در اینستاگرام با تعداد فالور کم انجام داد و به در آمد از این طریق رسید، در این شرایط بدون آنکه محصولی را بخرید، برای شرکت و تولیدی های دیگر  آن را تبلیغ می‌کنید و می‌فروشید و درصدی از فروش محصول را دریافت خواهید کرد، استفاده از مهارت و تخصص خود در کسب درآمد با فالور کم موثر است در واقع می‌توان با مهارت خود در پیجی که دنبال کنندۀ کمی دارد فعالیت را آغاز کرد و به درآمد رسید در نتیجه تعداد فالور بیشتر خواهد شد؛ ارائه محتوای آموزشی از راه هایی است که سبب کسب درآمد با فالور کم می‌شود در این روش نیز با توجه به تخصص خود نکاتی را آموزش می‌دهید و افرادی که به آن حرفه علاقه دارند شما را دنبال خواهند کرد، شرط رشد پیج، آگاهی از الگوریتم اینستاگرام، داشتن استراتژی برای هر یک از محتوا ها، محتوای مناسب و با کیفیت و فعالیت مستمر است.

راه فروش در اینستاگرام

3-راه اندازی آنلاین شاپ

آنلاین شاپ یکی از کارهایی برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام است که با کمترین هزینه می‌توان آن را راه اندازی کرد در این حرفه به میزان مهارت و خلاقیتی که دارید، کسب و کارتان رشد خواهد کرد و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت. آنلاین شاپ می‌تواند در هر زمینه ای باشد، فروش پوشاک، زیورآلات، وسایل زینتی، لوازم جانبی موبایل، ظروف سرامیکی، سفالی و … در هر زمینه ای که آنلاین شاپ داشته باشید می‌توانید در اینستاگرام رشد کنید و به درآمد بیشتر برسید.

4-تولید محتوا برای دیگران

برخی از کسب و کارها با وجود محصولات زیبایی که دارند، محتوای عکس، فیلم و متن مناسبی تولید نمی‌کنند در این شرایط کسانی که در این زمینه مهارت کافی دارند می‌توانند به کسب و کار های دیگر کمک کنند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطبان معرفی کنند. برای مثال پس زمینه عکس، نورپردازی، استفاده ار رنگ های مناسب و … مواردی هستند که در تولید محتوای تصویری مهم و قابل توجه هستند. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند  می‌توانند در اینستاگرام پیج خود را با مضمون نمونه کارهای تولیدمحتوا راه اندازی کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام

5-بازاریابی

با توجه به اینکه اینستاگرام بستری برای رشد کسب و کارها است، بازاریابی در اینستاگرام نیز روشی برای جذب مشتری و موفقیت در کسب و کار مجازی است، زمانی که بازاریابی و جذب مشتری را یادگیرید می‌توانید کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید و در نهایت احتمال فروش محصولات و خدمات شما افزایش می‌یابد.

در بازاریابی لازم است که مشتریان ومخاطبان خود را بشناسید و نیاز آن‌ها را بدانید، رقیبان خود را در حرفه مربوطه شناسایی کنید و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید، شناخت خود ، مهارت و نقاط قوت و ضعف، هدف از فعالیت در بازاریابی اینستاگرام را مشخص کنید و … با این روش ها شما یک بازار یابی موفق خواهید شد و به میزانی که عملکرد خود را به درستی انجام دهید، مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید.

6-ادمین اینستاگرام

ادمینی یکی از مشاغل پردرآمد در اینستاگرام است که به صورت حضوری یا در قالب دورکاری انجام می‌شود، بسیاری از موسسه ها افرادی که در این حرفه مهارت دارند را انتخاب می‌کنند و به کسانی که برای پیج های اینستاگرامی‌ خود به‌دنبال ادمین های ماهر هستند ادمین های منتخب را پیشنهاد می‌دهند؛ ادمین اینستاگرام در زمینه های مختلف مانند پاسخگویی پیام ها، تولید محتوای متنی، عکس، فیلم، بلاگری برای پیج فروشگاهی و … فعالیت دارد. هدف از استخدام ادمین افزایش مشتری است که این هدف با محتوای با کیفیت، فعالیت مستمر، بالابردن تعداد دنبال کننده ها و … میسر است و شخصی که قصد فعالیت در این حرفه را دارد باید نسبت به تمامی موارد مربوط به اینستاگرام مسلط باشد تا بتواند از این راه به درآمد برسد.

Usuários com um vetor de hashtag _ Vetor Grátis

 

7-آموزش فعالیت در اینستاگرام و افزایش درآمد

اگر شما جز افرادی هستید که به آموزش و تدریس آگاهی دارید، می‌توانید از این علاقه کسب درآمد کنید، به این صورت که از منابع مختلف قوانین رشد و بالابردن صفحۀ اینستاگرامی را یادگیرید و به شیوه خلاقانه آن را در اینستاگرام به دیگران آموزش دهید تا بتوانند به درآمد برسند؛ زمانی که مخاطبان شما به حدی ثابت برسند می‌توانید آموزشات تخصصی را در قالب یک دوره با قیمت مناسب، به دیگران منتقل کنید. آموزش در هر زمان جزو شغل هایی است که می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اگر که در مسیر باهوش و خلاق باشید.

8- ارائه خدمات

افرادی که خدماتی برای ارائه دارند هم می‌توانند در اینستاگرام رشد کنند؛ برای مثال شخصی که کوتاهی مو انجام می‌دهد با قرار دادن نمونه کارها در صفحه کاری خود در اینستاگرام می‌تواند اعتماد بی‌شمار مخاطب را جلب کند تا برای کوتاهی مو خود او را انتخاب کنند، برای افزایش دنبال کنندگان می‌توان گاهی محتوای آموزشی نیز تولید کرد؛ محتوای آموزشی می‌تواند در حد استوری، ریلز کوتاه و یا پست باشد در هرصورت در کسب و کارتان نتایج مثبتی را رقم خواهد زد. برای اینکه بتوان در این زمینه رشد و پیشرفت کنید، باید زمان کافی، مهارت، ایده جدید و خلاقیت داشته باشید، اگر ایده شخصی ندارید می‌توانید فعالیت رقیبان خود را مورد بررسی قرار دهید و ایده های آن هارا برای خود شخصی سازی کنید؛ آگاهی از قوانین اینستاگرام و الگوریتم آن در رشد و پیشرفت کاری شما تاثیر بسزایی دارد.خدماتی که ارائه می‌دهید می‌تواند هرچه باشد کمهمن اینکه بتوانید آن را به دیگران خوب معرفی کنید

9-برگزاری تورهای گردشگری و جذب مخاطب از طریق اینستاگرام

اگر شما جز آن افرادی هستید که به گشت و گذار و تفریح علاقه مندید، برگزاری تورهای گردشگری و اعلام و تبلیغ آن در اینستاگرام ایده خوبی برای جذب مشتری است، حتما تا به امروز پیج های مختلفی را دیده اید که در این زمینه فعالیت دارند و از جاهای دیدنی شهر خود عکس و فیلم مختلف به اشتراک می‌گذارند تا افراد دیگر هم آن مکان ها را ببینند. آن‌ها برای برگزاری تور گردشگری خود یکی از آن مکان های دیدنی را انتخاب می‌کنند و از دیگران دعوت می‌کنند تا در تور حضور داشته باشند، این کار نیازمند روحیۀ مدیریتی بالایی می‌باشد.

10- تهیه کاور مناسب برای عکس اینستاگرام

یکی از کارهایی که می‌توانید در فضای اینستاگرام انجام دهید کمک به پیج های دیگر در فرآیند تولید محتوا است. اگر شما هم جز آن افرادی باشید که از الگوریتم و قوانین اینستاگرام و تحریک مغز احساسی مخاطب مطلع باشید قطعا می‌دانید که در محتوای تصویری اینستاگرام قلاب و کاور محتوایی که در قالب عکس یا فیلم به نمایش گذاشته می‌شود مهم و قابل توجه است و بسیاری از افراد مهارت کافی برای ایجاد قالب و کاور مناسب را ندارند؛ در این شرایط حضور شما بسیار کمک کننده است ومی‌‌توانید به تکمیل شدن محتوا و پربازدید شدن آن کمک کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

9-فضای رقابتی برای مخاطبان خود ایجاد کنید

اگر بتوانید یک محیط رقابتی برای مشتریان خود ایجاد کنید شانس فروش محصولات‌ نیز بیشتر خواهد شد برای این هدف ابتدا باید مشتریان خود را بشناسید و بدانید با چه مواردی حس رقابت آن‌ها برانگیخته می‌شود برای این هدف می‌توانید قبل از برگزاری مسابقه، چند سوال از آن‌ها بپرسید و پاسخ ها را یادداشت کنید و بر اساس آن‌ها مسابقه ای را طراحی و برگزار کنید، بی شک کمک شایانی به شما خواهد کرد. با این روش افراد بیشتری درمسابقه شرکت می‌کنند و این اتفاق بسیار خوبی برای کسب و کار شما خواهد بود.

10-اشتیاق به خرید ایجاد کنید

قطعا می‌دانید امروزه در حوزه کاری شما رقیبان زیادی وجود دارند و برای اینکه از بین آن‌ها شما انتخاب شوید لازم است که ویژگی برتری نسبت به دیگران داشته باشید تا شوق خرید از شما در مشتریان بوجود آید. برای مثال بسته بندی متفاوت از دیگران، هدیۀ کوچک، خدمات پس از فروش و …

 

علاوه بر موارد بالا برخی دیگر از راهکارها هستند که می‌توانید آن‌ها را نیز انجام دهید مانند تغییر پیج به بیزینسی و پروفشنال ، پاسخ به دایرکت و نظرات، برگزاری لایو، بهینه سازی پروفایل، کپشن نویسی، ظاهر جذاب برای پیج اینستاگرام و …

Instagram vs TikTok_ A Guide to Selecting the Best Platform for Your Business 2024

چگونه با ادمینی از پیج اینستاگرام پول درآوریم؟

حتما می‌دانید روش‌های گوناگونی برای پول درآوردن در اینستاگرام وجود دارد که یکی از آن‌ها فعالیت در حوزۀ ادمینی و تولید محتوا است، ادمین مدیریت و ادارۀ پیج را بر عهده دارد و باید به صورت اصولی و حرفه ای این کار را انجام دهد، افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند باید علاقه، استعداد، مهارت و تجربه داشته باشند زیرا به میزان مهارتی که دارید در این شغل موفق خواهید شد؛ شخصی که شغل ادمینی درپیج اینستاگرام را انتخاب می‌کند نیاز به ایده های کاری مختلف دارد و همواره باید در کار خود محتوای جدید و جذاب تولید کند تا مخاطبان را به سمت خود جذب نماید.

انواع محتوای پولساز اینستاگرام

محتوا می‌تواند آموزشی، طنز، چالش، تبلیغات، داستان و … باشد، اینکه چه محتوایی تولید کنید بستگی به این دارد که در چه پیجی مشغول به فعالیت ادمینی شده اید. شخصی که به عنوان ادمین شروع به کار می‎کند می‌تواند در زمینۀ پاسخ‌دهی به پیام ها و نظرات، قرار دادن پست و استوری، معرفی محصولات و … رضایت مخاطبان را جلب نماید و در نتیجه فالور های یک پیج را به طرفداران آن تبدیل نماید با این عملکرد تعداد مشتریان و خریداران پیج افزایش می‌یابد و در این زمان شما در جایگاه ادمین وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده اید. شغل ادمینی می‌تواند قرار دادی باشد به معنی اینکه با امضای قراردادی که شرایط کاری مانند ساعات کاری، وظایف و مسئولیت ها، میزان حقوق و دستمزد در آن قید شده است، فعالیت شما در پیج آغاز می‌شود همچنین می‌توانید بدون قرارداد اقدام به شروع فعالیت خود کنید.

 با توجه به اینکه ادمین به رشد پیج کمک می‌کند و رشد پیج نیز سبب شناخته شدن آن خواهد شد، افرادی که پیج های فروشگاهی دارند با انتخاب یک ادمین شایسته، به پیشرفت خود و افزایش درآمد کمک شایانی خواهند کرد.

شغل ادمینی نیازمند روحیۀ خلاق و متعهد و منظم و مسئولیت پذیر با ارتباط اجتماعی بالا است تا بتواند وظایف خود را بدون کم و کاستی به بهترین شکل انجام دهد برخی از وظایف ادمین عبارت است از:

  • تسلط بر اینستاگرام و الگوریتم
  • نشر پست، استوری، ریلز
  • بررسی و اجرایی کردن ایده های جدید
  • افزایش تعداد فالور
  • داشتن لحن مناسب برای پاسخ‌دهی به پیام ها و نظرات
  • محفوظ نگه داشتن پیج و اطلاعات مربوط به آن
  • بررسی فعالیت دیگران و پیشی گرفتن از آن‌ها
  • آشنایی با اپلیکیشن های ویراش عکس و فیلم
  • و …

ادمین می‌تواند شخصا فعالیت خود را آغاز کند یا در موسسه و شرکت استخدام شود و از طریق آن اقدام به شروع کار کند. ادمین پیج اینستاگرام باید به تمامی وظایف خود عمل نماید تا بتواند پیج را رشد دهد و پروندۀ کاری موفقی برای خود ایجاد کند، به کمک تجربه و موفقیت هایی که دارد، می‌تواند برای پیج های بزرگ‌تر نیز فعالیت کند و درآمد بیشتری نیز دریافت نماید.

Instagram Post Size Cheat sheet _ instagram marketing ideas _ content ideas _ instagram marketing

چگونه از پیج اینستاگرام پول درآوریم و کالا بفروشیم؟

با توجه به محبوبیتی که اینستاگرام بین مردم دارد بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت کسب و کارها شده است شاید شما هم در اطراف خود افرادی را دیده اید که از طریق این پلتفرم به درآمد بالا رسیده اند. یکی از بهترین راه هایی که بتوانیم از اینستاگرام پول دربیاوریم فروش محصول است چرا که میلیون ها نفر در اینستاگرام فعالیت دارند و شما می‌توانید محصولات خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید، اینکه معرفی محصولات به خرید مشتری ختم شود بستگی به قدرت فروش و مهارت‌ ادمین دارد.

مزایا اینستاگرام برای کسب درآمد و پولدار شدن

یکی از نقاط مثبت کسب و کار در اینستاگرام اینکه محدودیتی در ارائه محصول ندارد به عبارت دیگر شما می‌توانید محصولات مختلف را در اینستاگرام بفروشید مانند پوشاک، زیورآلات، محصولات دست‌ساز، خوراکی، کتاب و … برای همۀ این محصولات مشتری وجود دارد اما فروشنده باید مهارت جذب مشتری و فروش محصول را داشته باشد، شاید در ابتدا این مهارت ساده به نظر آید اما چنانچه در مسیر فروش محصول قرار گیرید متوجه خواهید شد که متقاعد کردن افراد نسبت به فواید یک محصول کار ساده ای نیست اما غیر ممکن هم نمی‌باشد و هر شخصی که بتواند در این زمینه مهارت کسب کند، موفق خواهد شد.

 

Женская рука в желтой одежде держит желтый мегафон на желтом фоне тревоги _ Премиум Фото

اصلا چرا اینستاگرام؟ مزایا فروش در اینستاگرام

در ادامه برخی از مزایای فعالیت های کاری در اینستاگرام را بیان خواهیم کرد:

با کمترین هزینه می‌توانید فعالیت خود را شروع کنید

راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام با هزینۀ اندک امکان پذیر است بنابراین هر فردی می‌تواند فعالیت شغلی خود را در این پلتفرم آغاز کند و با کمی مهارت و خلاقیت رشد کند.

مخاطبین هدف بیشماری دارید

در اینستاگرام میلیون ها کاربر فعال وجود دارد و این یعنی اینکه هر کسب و کاری روزانه میلیون ها بار شانس دارد که یک محصول را بفروش برساند در حالی که در فروشگاه حضوری نمی‌توانید فرصت حضور این تعداد مشتری در یک روز را داشته باشید .

آسان تر می‌توانید اعتماد افراد را جلب کنید

به دلیل اینکه راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام بسیاررایج شده است، افراد راحت تر اعتماد و خرید می‌کنند

در زمان کم می‌توانید موفق شوید

چنانچه قوانین و الگوریتم اینستاگرام را بدانید و براساس آن‌ها عمل کنید می‌توانید در کمترین زمان بیشترین رشد را داشته باشید همچنین استراتژی که برای هر یک محتوا ها طراحی می‌کنید مهم است.

رقیبان خود را می‌شناسید و فعالیت آن‌ها را بررسی می‌کنید

در هر کسب وکاری افرادی هستند که پیج های بزرگ و موفقی دارند، رصد کردن این پیج ها و ایده گرفتن از ‌آن‌ها کسب و کار شما نیز می‌تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

راه فروش در اینستاگرام
Furni - Furniture eCommerce Website Template by Untree_co

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

پیج اینستاگرامی با فالور کم را نمی‌توان با فروشگاهی که مشتری کمی دارد مقایسه کرد چرا که پیج ایسنت

فالور کم در پیج های کاری را می‌توان یک چالش در فروش در نظر گرفت چرا که در کسب درآمد از طریق پیج محدودیت هایی بوجود می‌آید اما رسیدن به درآمد از این طریق غیر ممکن نیست و بسیاری از پیج ها از صفر شروع کرده اند و این شرایط را گذرانده اند و هم اکنون به فالور بالای ده هزار رسیده اند و با فعالیت هوشمندانه و مستمر روز به روز بیشتر رشد می‌کنند؛ با توجه به قوانین و الگوریتم اینستاگرام امروزه برخی از پیج هایی که فالور کم دارند با تولید محتوایی که بتواند فراگیر شود و بازدید بالایی بگیرد، شناخته می‌شوند و در طی مدت کوتاهی رشد خواهد کرد، پیج هایی که فالور کمی دارند اما محتوای خوب و قوی تولید می‌کنند، می‌توانند از طریق تبلیغات پیج خود را رشد دهند.

 

کسب درآمد از اینستاگرام برای نوجوانان، زنان

عدۀ زیادی از افرادی که در اینستاگرام کسب و کار راه اندازی می‌کنند نوجوانان و خانم ها هستند که در ادامه چندین نکته در خصوص کسب درآمد در اینستاگرام بیان خواهیم کرد که می‌تواند برای این دسته از افراد مفید باشد؛ قبل از هر چیزی لازم است ذکر شود که هر چه بیشتر در رابطه با راه و روش کسب درآمد در این پلتفرم بدانید می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید.

1-تمرکز خود را بر یک حوزۀ کاری مشخص بگذارید

2-نیاز و خواسته مشتری را بشناسید

3-با مشتریان خود ارتباط صمیمی برقرار کنید

4-محتوای هدفمند تولید کنید

5-قدرت کپشن نویسی را در خود تقویت کنید

6-از رقیبان خود ایده بگیرید

7-در شبکه های مجازی مختلف پیج خود را تبلیغ کنید

8-ظاهر شیک و جذاب برای پیج خود انتخاب کنید و طیف رنگی مختص به خود را داشته باشید تا در ذهن مخاطبان بمانید

9-قوانین و الگوریتم اینستاگرام را بشناسید

10-راه های مختلف جذب فالور و افزایش آن را بیاموزید و در پیج خود اجرایی کنید

سخن پایانی

در این مقاله روش های مختلف برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام را بیان کردیم ضمن اینکه رمز و راز های پول درآوردن در اینستاگرام بسیار گسترده است و نیاز به آموزش و شرکت در دوره های تخصصی دارد اما اگر به هر دلیلی شرایط حضور در دوره آموزشی را ندارید تنها با رصد کردن پیج های مختلف و خلاقیت خود می‌توانید رشد کنید همچنین لازم است که برای پیشرفت خود زمان بگذارید بی شک شما هم می‌توانید مانند هزاران کسب و کار دیگرموفق شوید.

دیدگاه‌ها ۱
ارسال دیدگاه جدید