بهترین کتاب موفقیت که قبل مرگ باید بخوانید{۱۰ کتاب برتر دنیا}

بهترین کتاب موفقیت که قبل مرگ باید بخوانید{۱۰ کتاب برتر دنیا}

همۀ انسان‌ها در زندگی به‌دنبال موفقیت و ثروت هستند، قطعا می‌دانید راه‌های مختلفی برای رسیدن به موفقیت در زمینه‌های مختلف وجود دارد که یکی از آن راه‌ها مطالعۀ کتاب است، کتاب خواندن سبب رشد و توسعۀ ‌فردی می‌شود و ما را به درجه‌ای از کمال می‌رساند، کتاب‌هایی که در رابطه با موفقیت هستند باعث ایجاد انگیزه و تقویت آن نیز خواهند شد که تاثیر بسزایی بر قدرت ذهن انسان دارند.

اغلب کتاب‌های موفقیت مجموعی از تجربیات افراد موفق جهان هستند که می‌توان از آن به‌عنوان الگو در زندگی خود استفاده کرد، اگر می‌خواهید به موفقیت برسید معرفی بهترین کتاب‌های موفقیت و ثروت برای شما بسیار مفید است چراکه سبب شناخت محتوا و موضوع اصلی کتاب می‌شود در نتیجه می‌توانید با آگاهی بیشتر کتابی که با هدف، خواسته، روحیات و احساسات شما مطابقت دارد را انتخاب و مطالعه کنید؛ به‌همین جهت در این مقاله سعی داریم بهترین کتاب‌های موفقیت و انگیزشی را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت...

کتاب فرا تر از من

1-کتاب فراتر از من محمد بصیری

یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای رسیدن به موفقیت ، کتاب فراترازمن با نویسندگی “محمدبصیری بهترین استاد متافیزیک ایران” و “نفیسه‌بصیری” است، از میان کتاب‌های موفقیت فردی، نام کتاب فراترازمن همواره می‌درخشد.

تاثیر کتاب فرا تر از من در زندگی

اگر بخواهیم از ویژگی های کتاب فرا تر از من محمد بصیری بیشتر برای شما بگوییم می توان اینگونه توضیح داد اگ طی زندگی در ناخوشی به‌سر می‌برید، یکی از راه‌های نجات‌، پیوستن به صفحات این کتاب است، فراترازمن به نجات از طریق یاری رساندن به خودتان و آشتی با درون‌تان کمک می‌کند. هدف اصلی این کتاب اینکه روبه‌روی خود بنشینید و شاهد، ناظر، همدم و همراه خود باشید، در این کتاب شاهد گفت‌وگو میان شخصیت اصلی داستان و دیگری هستید که آن دیگری میتواند اسم‌ها و القاب متفاوتی داشته‌باشد اما ما او را “فراترازمن” نام گذاری می‌کنیم.

موضوع کتاب فرا تر از من چیست؟

فراترازمن به واکاوی خویشتن می‌پردازد؛ بامطالعۀ این کتاب می‌توانید پلی به دنیای درون‌تان بزنید و خود را به دستان منجی درون‌تان بسپارید. فراترازمن شما را با زوایای پنهان درون‌ خود آشنا می‌کند و در نهایت به خودشناسی خواهید رسید، به دیدگاه کتاب فراترازمن دیروز و فردا ساختۀ ذهن شما است و زمان طلایی همین حالا است به همین جهت این کتاب سعی در دعوت شما به لحظۀ حال دارد؛ با مطالعۀ فراترازمن به‌ احساسات پنهان درونی‌تان پی خواهید برد و می‌توانید آن‌ها را شناسایی کنید؛ کتاب فراترازمن دیدگاه‌تان را نسبت به اتفاقاتی که در طی زندگی تجربه می‌کنید تغییر می‌دهد؛ به عبارت دیگر پس از اتمام کتاب، دیدگاه‌تان نسبت به همه‌چیز عوض می‌شود، این کتاب شما را به احساس خوب و ارزشمندی می‌رساند و آگاهی‌های نابی را منتقل خواهد کرد؛ این کتاب در رابطه با نیروی باورها و توجه نیز حرف‌هایی دارد؛ کتاب فراترازمن معتقد است براساس نیروی ذهن، شما به چیزی تبدیل خواهید شد که به آن فکر می‌کنید؛ این کتاب شما را به مسیری هدایت می‌کند که انتهای آن به آگاهی ناب، حال خوب، آرامش، عشق به خود، ارزشمندی و موارد دیگر منتهی می‌شود.

فرا تر از من چه به ما میاموزد

در کتاب فراترازمن آموزش می‌بینید چگونه توجه خود را بر چیزهای خوب و مثبت‌ بگذارید و انرژی بالا را جایگزین افکار منفی و مخرب کنید تا به نسخۀ بهتری از خود تبدیل شوید، در این کتاب می‌آموزیم وقتی به موفقیت می‌رسیم که تصور درست از خود داشته باشیم، از این رو پایان کتاب به شخصی تبدیل خواهید شد که توانمندی‌هایش را می‌شناسد، به ارزشمندی درونی‌اش پی‌برده است و خود را باور دارد، با شروع کتاب فراترازمن بذر انگیزه و امید را در دل خود می‌کارید و تا پایان دوره به آن رسیدگی خواهید کرد و در نهایت وجود شما سرشار از امید و انگیزه خواهد شد. با تغییراتی که این کتاب بی‌نظیر در شما ایجاد می‌کند چندین قدم به موفقیت و ثروت نزدیک تر خواهید شد واینجا سرآغاز یک همراهیست.

از متن کتاب:

به نظرت، اولین هواپیمایی که به پرواز دراومد، اولین صدایی که از طریق تلفن شنیده شد، اولین ماهواره‌ای که از جو زمین خارج شد، اولین قدمی که یک کودک برداشت، توی هیچ کدوم درصدی از اگر و نشدن نبود؟ بدون شک‌، بود و هست! ولی اگر هر کدوم به ترس ابتدایی و درونی‌شون پیروز نمی شدن، نمی زدن به دل اتفاق و ریسک نشدن رو نمی پذیرفتن، پیشرفتی حاصل می شد؟

به نظر من، زندگی مثل هزارتو میمونه، برای عبور ازش و پیدا کردن راه درستش اگر از مسیری بری که به بن بست برسی، نه‌تنها بازنده نیستی، بلکه برنده‌ای! چون تونستی به هدفت نزدیک تر بشی، و در واقع همون راه‌های به ظاهر و در کلام اشتباه راهنمای تو هستن برای پیدا کردن مسیر درست.

بهترین کتاب موفقیت

2-کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

یکی از کتاب‌های انگیزشی در راستای رسیدن به ثروت، کتاب ناپلئون هیل با نام بیندیشید و ثروتمند شوید است، برای هم‌قدم شدن با افراد موفق جهان، قطعا به راهنمایی‌های ناپلئون هیل در این کتاب نیاز دارید، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در سال 1937 منتشر شد و می‌توان آن را در لیست پر فروش ترین کتاب‌های انگیزشی ثروت قرار داد. محتوای آن براساس نکات و توصیه‌های هیل درموقعیت‌های مختلف زندگی را شامل می‌شود و علاوه بر ثروت مالی، جنبه‌‌های مختلف زندگی را دربرمی‌گیرد، در واقع این کتاب را فراتر از موفقیت مالی می‌دانند. ناپلئون هیل درتلاش است افراد را به نحوی توانمند سازد که بتوانند در دشوارترین شرایط اقتصادی و معیشتی برای خود، خانواده، و دیگران رفاه مطلوبی را فراهم کنند.

بهترین کتاب موفقیت

3-کتاب پول

نویسندۀ کتاب پول آنتونی رابینز، سخنران و نویسندۀ آمریکایی است، او در این کتاب با مصاحبه از افراد باهوش و نابغه، روش‌هایی را برای رسیدن به آزادی مالی بیان می‌کند؛ درواقع این کتاب با موضوع موفقیت مالی برای عموم افراد درنظر گرفته‌شده و چند شعار برای رهایی از دغدغه‌های مالی دارد. ، رابینز در کتاب‌های خود به دیگران می‌آموزد که چگونه آرزوهای خود را دنبال کنند و به موفقیت برسند؛ پول نیز کتابی است که رابینز در آن برای اولین بار به‌طورکامل به پول می‌پردازد، می‌توان گفت کتاب‌های رابینز در ردۀ پرطرفدارترین کتاب‌های جهان است.

4-کتاب علم ثروتمندشدن

یکی از کتاب‌های انگیزشی در زمینۀ مالی با موضوع، موفقیت و هدف راهنمایی مردان و زنانی نوشته شده، علم ثروتمندشدن اثر والاس واتلز است. این کتاب الگویی بی‌نظیربرای افرادی که به‌دنبال موفقیت و هوش مالی هستند، به‌شمار می‌رود. مطالب این کتاب جامع و کاربردی است و هرشخصی می‌تواند آن‌را مطالعه کند تا در مسیر موفقیت انگیزه خود را به‌دست آورد؛ با خواندن این کتاب، ثروت و فراوانی را به زندگی خود دعوت خواهید کرد. در کتاب علم ثروتمندشدن به شما نشان داده می‌شود که در مسیر ثروتمند شدن هیچ‌گاه نباید به کم راضی و قانع باشید؛ چراکه تنها در این صورت می‌توان به راز موفقیت در کسب ثروت پی برد و به رویاهای خود تحقق بخشید.

بهترین کتاب موفقیت

5-کتاب ساکت شو و انجامش بده

یکی از کتاب‌های برایان تریسی، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، در زمینۀ موفقیت و ایجاد انگیزه، کتاب ساکت شو و انجامش بده است، او در کتاب‌های خود دربارۀ شیوۀ موفقیت و بهبود کسب و کار می‌نویسد، کتاب ساکت شو و انجامش بده با آموزش یک روش ساده و عملی هفت گام به سبک بزرگتان جهان را مطرح می‌کند تا در زمان کمتر به موفقیت‌های بزرگ برسید. یکی از موضوعات این کتاب، پاسخ به این سوال است که”چرا بعضی از مردم موفق‌تر از دیگران اند؟” کتاب ساکت شو و انجامش بده با گفتار قاطع نویسنده راه رسیدن به موفقیت را به سادگی شرح می‌دهد.

6-کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول

کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اثری از رابرت کیوساکی‌ و شارون لیچر را می‌توان نقطۀ شروع برای تمام کسانی که می‌خواهند در آینده، در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به موفقیت دست یابند، تلقی کرد. در این کتاب رابرت کیوساکی دربارهٔ روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند، کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول از بهترین کتاب‌های انگیزشی دنیا در زمینۀ ثروت‌آفرینی و هوش مالی است که دیدگاه شما را نسبت به پول و ثروت تغییر می‌دهد.

بهترین کتاب موفقیت

 

7-کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی

باب پراکتور، استاد اهل کانادا، نویسندۀ کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی است، این کتاب شامل مهارت‌های کاربردی برای افزایش عزت‌نفس و احساس ارزشمندی نسبت به خود است و از مواردی که بر آن بسیار تمرکز دارد، ثروت مادی است، پراکتور در کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی بیان می‌کند موفقیت از ما دور نیست و هر شخصی می‌تواند آن را به‌دست آورد تنها کافی است تکه‌های پازل را کنارهم بچینید؛ در واقع این کتاب به استراتژی های مالی، شخصی و ثروت آفرینی می‌پردازد.

8-کتاب قدرت بی‌پولی

دیموند جان تاجر، سرمایه گذار، شخصیت تلویزیونی و نویسنده آمریکایی است که کتاب قدرت بی‌پولی به نویسندگی او تالیف شد. در این کتاب جان در رابطه با مزایا و فواید بی‌پولی سخن گفته است، این کتاب در رابطه با این‌که چرا شروع کسب و کار با سرمایۀ بسیار کم، برای کارآفرینی امتیاز است نیز حرف‌هایی دارد، کتاب قدرت بی‌پولی یک اثر موفق در حوزۀ اقتصاد رفتاری است که توسط دیموند جان و دنیل پیزنر به رشته تحریر درآمده‌است.

 

9-کتاب بزرگترین فروشنده در جهان

کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان اثر اگ ماندینو است، این کتاب سبک نگارشی مهیج و جذابی دارد؛ ماندینو در این کتاب سعی دارد افراد را به عملگرایی دعوت کند و ده اصل اساسی که باعث تغییر شگفت انگیزه در هر شخص خواهد شد در این کتاب آموزش داده شده است، درواقع با اجرای این چند اصل هرگز در فرآیند فروش شکست نخواهید خورد؛ اگ ماندیو رازهای پنهان تجارت را در این کتاب فاش کرده است تا بتوانید به فروش بیشتر برسید، کلّیت کتاب بزرگترین فروشنده در جهان، داستان زندگی فرد فقیری است که به مرور زمان با تلاش پیوسته و مستمر به جایگاه دلخواه خود رسید، ماندیو این کتاب را برای افرادی که تمایل دارند به بهترین فروشندۀ جهان تبدیل شوند، تالیف کرده است و به سبب آن اگ ماندیو تبدیل به یکی از الهام‌‌بخش‌ترین نویسندگان جهان شد.

10-کتاب کیمیاگر

 کتاب کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو به‌شمار می‌رود که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است ، کیمیاگر داستان تاثیرگذار و شگفت انگیز جوان چوپان در سرزمین‌های مختلف برای رسیدن به پاسخ سؤال‌هایش است که می‌آموزد چگونه می‌تواند به موفقیت برسد، این کتاب که از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر کشورهای جهان است و جوایز متعددی را از آن نویسنده‌اش ساخته، داستانی فلسفی از جست‌وجوهای انسان در حیات بر روی زمین را بیان می‌کند. کتاب کیمیاگر شما را به اعماق باورهای روزمره مانع از پیشرفت شما شده است می‌برد و به ما می آموزد که به ندای درون خود توجه داشته باشیم و به نشانه‌ها که راهنمای ما در مسیر رسیدن به موفقیت در تمامی جوانب زندگی از جمله موفقیت های مالی و ثروت هستند، دقت کنیم