چگونه ثروت را جذب کنیم+{3قانون شگفت انگیز جذب ثروت}

چگونه ثروت را جذب کنیم+{3قانون شگفت انگیز جذب ثروت}

انسان ها ذاتا به‌دنبال شرایط بهتر برای خود هستند و به همین جهت همۀ ما به دنبال راه هایی موثر برای جذب ثروت میگردیم تا بتوانیم به خواسته های خود برسیم و رویاهای‌مان را به واقعیت تبدیل کنیم. حال سوال مهمی که ما را وادار به نوشتن این مقاله کرد چیست؟ “چگونه پول و ثروت را جذب کنیم؟”

برای جذب ثروت قبل از هر چیزی باید یاد گیریم نگرش‌مان را نسبت به ثروت تغییر دهیم و دیدگاه‌مان را روی فرکانس جذب پول تنظیم کنیم، یعنی ذهنیتی مثبت از پول و ثروت برای خود ایجاد کنیم تا بتوانیم به آن برسیم. چرا که ذهنیت منفی در رابطه با پول و ثروت، باعث دور شدن آن از ما می‌شود و هرچقدر تلاش کنیم به ثروت نخواهیم رسید. از زمانی که تغییر ذهنیت در شما شکل گیرد، به جاذب ثروت تبدیل خواهید شد و ثروت به سمت‌تان سرازیر می‌شود.

در این مقاله با کمک دانش های زیسته استاد محمد بصیری، رابطه با چگونگی جذب ثروت و راهی که بتواند مارا به ثروت برساند، تعریف قانون جذب، جذب ثروت با نوشتن و … توضیح می‌دهیم تا به آهن‌ربای ثروت تبدیل شوید، اگر شماهم به‌دنبال راهی برای جذب ثروت هستید در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

تاثیر ذهن و فکر بر جذب ثروت

در مبحث جذب ثروت نباید قدرت ذهن را نادیده گرفت، ذهن و هر فکری که از آن می‌گذرد ارتعاشی را به جهان ارسال خواهد کرد و عملکرد جهان نیز به این شکل است که آن ارتعاش را دریافت می‌کند و در زمان های دیگر در قالب اتفاقات و تجربیات دیگر به ما برمی‌گرداند. بنابراین به سبب قانونی که در جهان هستی حاکم است، باید ذهن‌مان را به سمت موضوعات مثبت ببریم تا ارتعاش مثبتی به جهان بفرستیم و در نهایت آن ارتعاش مثبت در قالب اتفاقات خوب به سمت‌مان بازگردد.

در مسیر جذب ثروت باید به قدرت ذهن اعتماد کنیم.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در طی روز به غذای مورد علاقه‌تان فکر می‌کنید و از آن فکر حس خوب می‌گیرید و لذت می‌برید، وقتی به خانه می‌آیید، غذایی که به آن فکر می‌کردید را روی اجاق می‌بینید. اگر روند چگونگی خلق این اتفاق را بررسی کنیم به این صورت است که احساس خوب و لذتی که با فکر کردن به غذای مورد علاقه در شما ایجاد شده است به جهان ارتعاش مثبت ارسال می‌کند و جهان نیز آن احساس خوب را در قالب اتفاق به شما بازمی‌گرداند، درواقع با قدرت ذهن‌ آن اتفاق را خلق کرده اید.

روند جذب ثروت هم به سادگی جذب غذای مورد علاقه‌تان است، کافی است که قدرت ذهن خود را در این زمینه قوی کنید یعنی به ذهن‌تان یاد دهید که مثبت فکر کند تا سبب خلق اتفاقات مثبت در زندگی شما شود.

در ادامه با بیان روش هایی برای جذب ثروت بیشتر در رابطه با قدرت ذهن توضیح می‌دهیم.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

شکرگزاری برای جذب ثروت و پول

شکرگزاری یکی از ساده‌ترین راهکارهای جذب پول و ثروت است که هر شخصی می‌تواند آن را انجام دهد، شکرگزاری به این معنا است که باید هر چیز خوب و هراندازه کوچک را ببینیم و از بابت وجود آن قدردان باشیم. چیزهای خوب می‌تواند زیبایی شاخه گلی که امروز دیده اید یا خرید خانه مورد علاقه‌تان باشد.

شکرگزاری برای جذب ثروت را می‌توان با دو روش انجام داد:

1-شکرگزاری نعماتی که به آن‌ها رسیده ایم

2-شکرگزاری نعماتی که می‌خواهیم به آن‌ها برسیم

اجرای هر دو روش به شما در تقویت قدرت ذهن و جذب ثروت کمک می‌کند. در روش اول باید سعی در پیدا کردن کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین نعماتی که در زندگی دارید داشته باشید و از بابت وجود آن ها سپاس‌گزاری کنید. در روش دوم باید خواسته هایی که دارید را در قالب شکرگزاری بیان کنید، برای مثال:

شخصی مستاجراست و دوست دارد خانه ای 100 متری در جایی از شهر داشته باشد، در این شرایط می‌توان در دفتر شکرگزاری خود، خواسته اش را بنویسد؛ خدایا شکرت که خانۀ 100 متری دو خوابه دارم.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

تاثیر شکرگذاری بر جذب پول در زندگی

این روش یک تمرین متافیزیکی است که بر روی قدرت ذهن و ناخوداگاه شما اثر می‌گذارد و نتیجه‌ای که خلق می کند جذب ثروت در زندگی شماست.

ذهن ما انسان ها فرق واقعیت و غیر واقعیت را متوجه نمی‌شود و زمانی که شما این تمرین را برای خواسته های‌تان انجام دهید و بابت آن از خداوند تشکر می‌کنید، ذهن خیال می‌کند به آن خواسته رسیده اید و جهان به فکری که از ذهن شما می‌گذرد پاسخ می‌دهد، در نتیجه در مکان و زمان مناسب شما به آن خواسته و یا حتی بهتر از آن خواهید رسید. شکرگزاری علاوه بر جذب ثروت فواید دیگری هم دارد که در ادامه برخی از فایده های آن را بیان خواهیم کرد:

شکرگزاری باعث امیداواری، کاهش حسادت، عدم قیاس خود با دیگران، افزایش شادی و خوشحالی، اعتماد به قدرت و خیرخواهی خداوند، خوش‌بینی، افزایش عزت نفس، کاهش اضطراب و افسردگی، ایجاد احساس مفید بودن و … می‌شود.

در یک فایل صوتی آموزشی تکنیک شکرگزاری روش دوم با بیان صریح تر آموزش داده شده است که از طریق لینک زیر می‌توانید فایل صوتی را در تلگرام گوش دهید.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

جذب ثروت با نوشتن آن

آیا می توان با نوشتن ثروت جذب کرد؟ از سوگندهای معجزه آسای قرآن کریم، قسم به قلم است. خداوند در قرآن نیز به قلم قسم خورده است چرا که قلم چشم است تا مسیرمان را ببینیم.

وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ (سوره قلم آیه یکم) قسم به قلم و آنچه که می‌نویسد.

 قلم را می‌توان عصایی برای همگان برشمرد تا به آن تکیه کنند.

نوشتن به دلیل اینکه با چند حواس شما در ارتباط است، ارتعاش بیشتری را به جهان ارسال می‌کند. در هنگام نوشتن علاوه بر فکر و ذهن، چشم و احساس لامسه شما نیز درگیر خواهد شد و هر یک از این موارد یک ورودی هستند، زمانی که ورودی ها زیاد شوند، ارتعاشی که به جهان ارسال می‌کنید، شدت بیشتری می‌گیرد و در نتیجه احتمال رخ دادن آن در زندگی ما بیشتر خواهد شد.  

نوشتن را یک ابزار مهم برای رسیدن به اهداف و رویاهای‌تان به خصوص ثروت ببینید چرا که به شما کمک می‌کند قوانین جذب برای شما کارساز باشد و شما هم مانند دیگران به ثروت برسید. تنها چیزی که برای جذب ثروت با نوشتن نیاز دارید اهداف بزرگ و کوچک ، کاغذ و خودکار است.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

قانون جذب چیست؟

اگر ذهن را آهن‌ربایی در نظر بگیریم که دائما در حال جذب اتفاقات مثبت و منفی است، با درک قانون جذب می‌توانیم هر احساس، فکر و تصویری که از ذهن‌مان می‌گذرد را به واقعیت زندگی تبدیل کنیم. هر فردی که به موفقیت رسیده است چه خواسته و چه ناخواسته از قانون جذب پیروی کرده است. 

قانون جذب قدرتمند ترین قانون کائنات است، بر اساس قانون جذب به واسطۀ فکر مثبت یا منفی که دارید، تجربه ی مثبت یا منفی به زندگی‌تان وارد می‌شود به عبارت دیگر اگر ذهنیت مثبت نسبت به هر آنچه که در پیرامون شما وجود دارد، داشته باشید نتایج مثبت هم برای شما رقم خواهد خورد و بالعکس.

زمانی که به آنچه دوست دارید فکر ‌کنید، افکارتان مثبت است و وقتی به آنچه دوست ندارید فکر کنید، افکارتان منفی است.

اگر اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد اکثرا اتفاقات منفی هستند، لازم است ذهنیت‌تان را نسبت به پیرامون خود تغییر دهید و با چشم مثبت به جهان نگاه کنید چرا که بر اساس فکر و احساسی که دارید، اتفاقات در زندگی شما رقم خواهند خورد. علاوه بر فکر و احساسات ، نوشتن هم یکی از روشهای قانون جذب می‌باشد که در قسمت بالا بیان شده است.

چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

جذب ثروت با تسبیح

جذب ثروت و پول زیاد با تسبیح یک تمرینی است که به شما در ارسال بیشتر ارتعاش مثبت به جهان کمک می‌کند. روش اجرای این تمرین اینکه بابت نعماتی که متعلق به شما است، قدردانی و سپاسگزاری کنید و به ازای هر یک از آن ها، یکی از دانه های تسبیح را رد کنید. این تمرین به شما کمک می‌کند در روز صد مرتبه بابت نعماتی که دارید شکرگزاری کنید و به سبب ارسال ارتعاش مثبت فراوان، اتفاقات مثبت در زندگی‌تان خلق خواهد شد.

جذب ثروت با تقویت باور های مثبت

یکی دیگر از روش های جذب ثروت، تقویت باورهای مثبت است؛ همانطور که گفتیم در جذب ثروت، قدرت ذهن موضوعی مهم و قابل توجه است و تقویت باورهای مثبت به افزایش قدرت ذهن نیز کمک خواهد کرد.

تمرین جذب ثروت

دراین تمرین ابتدا باید فکر و باور منفی که در رابطه با ثروت و پول دارید را از اعماق ذهن و ضمیرناخودآگاه‌تان بیابید و هر یک از آن ها را به عبارت تاکیدی مثبت تبدیل کنید و با خود تکرار نمایید. در یک فایل صوتی آموزشی محمد بصیری تکنیکی در خصوص تقویت باور های مثبت، به نام تکنیک تسبیح با بیان صریح تر آموزش داده شده است که از طریق لینک زیر می‌توانید فایل صوتی را در تلگرام گوش دهید.

 اجرای این تکنیک متافیزیکی با اثرگذاری روی ضمیرناخوداگاه ، قدرت ذهن‌تان را افزایش می‌دهد، زمانی که ذهن قدرتمندی داشته باشید، فکرهای خوب و هوشمندانه ای به ذهن‌تان خطور می‌کند و درنهایت تصمیمات درستی خواهید گرفت که این تصمیم به اقدامات آگاهانه ختم خواهد شد، این تکنیک به شما کمک می‌کند ذهن خود را سرشار از باورهای مثبت کنید و به سبب وجود آن باور های مثبت، اتفاقات خوب را در زندگی خود خلق کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید